Vad gör ni just nu? (2023)

I will try..:saluting_face:

Har printat en guldmedalj till barnbarnet som uppgraderade till ett nytt bälte på karate träningen i veckan.

13 gillningar

Riktigt långsam morgon här idag, dottern väckte oss vid tjugo över nio och sa att nu är det dags att gå upp! :stuck_out_tongue:

Julskinka till frukost och precis hällt upp tredje koppen kaffe här, 7,5dl kaffe, kan gå hur som helst det här! :joy:

Nu blir det julbak för hela slanten här! :grinning:

4 gillningar

Aldrig sätt en person vara så bakis i hela mitt liv... :joy:

Helt otrolig kväll igår!!!

Julfesten var magisk...

Sen åkte vi och möte upp min tjej i sumpan, ja ni ser rätt :face_with_hand_over_mouth:

Därför jag varit så off här inne sista tiden :crazy_face:

Ikväll blir det fest med sonen och hans kusin... Alla kommer till tjejen... :man_dancing::heart_eyes:

17 gillningar

grattar för tjejen :mechanical_arm:

1 gillning

Precis klätt granen. Givetvis odlad i denna kommun :nerd_face:

10 gillningar

Ska se en spelning med två lokala band ikväll. Men riktigt busväder så inte skoj gå ut i stormen.

2 gillningar

Lugnar mina nerver

8 gillningar

Den här smakar likadant fast utan %

https://assets.axfood.se/image/upload/f_auto,t_500/07611612404150_C1N1_s01

Nu så :ok_hand:t2::heart_eyes:

6 gillningar

But why? :joy:

För att spela nerverna ett spratt. :joy:

Nu är jag på ladies circle-träffen iklädd renhorn och har precis tvingat i mig champagne(gillar inte champagne) fick också fel först såklart så svettig.
Och enda gästen!
Men jag tror det kan bli kul!

7 gillningar

Tråkigt att vara själv, hoppas det kommer fler gäster.

Och om man tycker att Systembolaget tar för högt pris så kan man lösa det själv.

1 gillning

Modigt av dig ändå! Hoppa det kommer fler

1 gillning

Uppdatering!
Går jättebra, inga problem att vara ensam gäst, tjejerna är jättesnälla och det har till och med berättats om jobbiga perioder. Inte från mig men det är bra att höra från andra att saker inte är perfekt.

Jag får tydligen åka med på något typ av riksmöte om jag vill med som ska vara framöver.

Det kommer vara jobbigt för mig att gå på dessa möten men jag tror det är precis vad jag behöver.
Så tack @bjorsi för tipset. :smiling_face::heart::heart::partying_face::partying_face::partying_face:

Nu blir det mer alkohol.

9 gillningar

Måste försöka utsätta mig mer för sånt här.
Annars kommer jag sluta upp helt ensam, även om det kan låta lockande då jag har en tendens att dra mig undan så vet jag innerst inne att det inte är sunt.
Måste gå emot saker, inte ifrån.

4 gillningar

Filmat morgondagens julkalenderlucka och det tog alldeles för lång tid. Här är resultatet och vad som kan vinnas ser ni imorgon!

5 gillningar

Kul att höra! Skål! :slight_smile:

Skål! :smile:

1 gillning