Läckert. Vad jobbar du med?
Jobbar med elnät, planerar ny och ombyggnationer, samt gör en del besiktning utav ombyggda nät. Var det som jag var ute på igår. ![]()
Kan stå en dyrt att vara fossilbilsförare och polare med dig ![]()
https://www.aklagare.se/om-brottsligheten/olika-brottstyper/Korruptionsbrott/
Detta sker ej i samband med reparation och värdet är ringa så jag går fri vid en huvudförhandling. ![]()
![]()
![]()
kollar muskihjälpen , med träningsvärken från helevettet !!! o tänker , TV har ingen insamling i år el har ja missat den ? kom inte ihåg om de var förrra året el om de va flera år sen vi samlade
Värsta veckan på jobbet på länge med många timmars slit. Så otroligt skönt med helg fast hela helgen är uppbokad med måsten. Skål på er!
Tittar på tv och har lite fredadgsmys.
Käkar frukost och förbereder mig mentalt på karategradering om en timme. Tre i familjen som ska gradera. Kul att göra något tillsammans. Halkade efter med ett bälte k somras då jag inte kunde gradera pga skada.
Blir en intressant förmiddag. Lite nervös börjar man bli. Men det ska nog gå vägen att ta hem nästa bälte. ![]()
Sa jag att vi bokat en VIP-stol för dig på Bubblanträffen?
Som den gräsänkling man är så sprang man direkt in i ett trevligt problem, vad ska man äta ikväll? Kött, pommes och bea vore ju gjutet om vi inte åt det igår. Lite ost och salami kanske? Eller laga en fin pastarättt?
Varför välja? Du har tre veckor på dig att städa köket så det är bara att gå all-in ![]()
Jag håller med varsam hand på att planera om den kvällen. Ett antal släktingar har planerat en lite middag då de tycker så synd om mig som ska sitta ensam..
Först hade de planerat det till den 26:e men det vägrade jag så 27:e bestämdes. Nu lirkar jag med den svåraste i sällskapet för att se om vi kanske kan flytta eller ställa in(det senare har jag i princip fått ett blankt nej på). Intressantt det där hur vissa reagerar på ensamhet.
Jag skulle dock åkt med på resan men då dotterns just fått barn blev kompromissen att jag stannade hemma. Tänker att det är viktigt att det finns en back up och inte minst att dottern känner var prioriteringen ligger. Så himla ofta får ju inte ens barn, barn...
Ost och salami ![]()
Klart att du ska med på Bubblanträff ![]()