Bra påminnelse, bokade in mig på blodbussen nästa vecka ![]()
Har du ett instagramkonto att följa?
lbg_sup ![]()
Trillar man nånsin i?
Vart ute och besiktigat hela dagen i skärgården, vart rätt kallt till och från under dagen, men en ganska härlig dag ändå!
Nu har jag en sån där härlig laddstund innan jag ska checka in på hotellet! ![]()
nej , om man inte e på forsande vatten då ligger man i mer än står på brädan
Mitt favoritavsnitt är när de är på julbord.
Kom hem för ett tag sedan, spelat första passet veteranhockey. Fy f*n så kul. Borde ha börjat för flera år sedan ![]()
Är det bra? Är det inte som Korpen, blir oftast en massa skador då de flesta inte har så bra koll på hur deras kropp fungera.? ![]()
![]()
Julbord med jobbet igår gott och mätt blev man men mår lite sisådär idag.
Tallrik 1
Tallrik 2
Tallrik 3
Tallrik 4
Tallrik 5
En lätt baksmälla ligger och gnager där uppe i skallen, men bara bita ihop och sparka igång bästa dagen
Julfest med jobbet ikväll väntar ![]()
Dags för lite utbildning igen, kan säkert mycket av det dom går igenom men ska bli intressant att se.
Extremt trött fortfarande, kan verkligen covid påverka en så länge? Vet att jag mådde skit i flera månader efter första gången men detta känns absurt.
Eller så mår jag genuint mentalt piss.
Jag kan inte avgöra…
Ska bli skönt med helg i alla fall! Möte med LC imorgon, får tvinga mig igenom det.
Svinkul.
Lagom nivå kände jag. Inta tacklingar och inga slagskott.
Men som du säger kan det säkert bli skador för folk tror de är 20.
Men hockey är snällare än innebandyn mot kroppen.
Låter kul. Jag är nyfiken på gåfotboll. Tror det kan vara ganska kul om man väl kommer över gubbkänslan..
![]()
Besökte doktorn då jag lämnat ett antal prover. De kastade med PSA som ett erbjudande. Gjorde dock det för cirka 2 år sedan och då var det så lågt att jag inte behöver testa mig på 10 år. Samma resultat nu. Känns bra. Njurar, lever och allt annat var också på topp. Vilket iofs är märkligt med tanke på kosthållningen.. ![]()
Det är dålig kost som håller sakerna i skick, sen gammalt. ![]()
![]()
Försöker hitta tidningsintervjun "mannen på gatan" där en gubbe säger att han rökt hela sitt liv, hans kompisar som varit nyttiga är alla döda ![]()