Har du sett denna på yt?
https://youtube.com/@ADCArtAttack?si=0TeVDy6eVeoA3_0F
Han testar även pennor och det verkar finnas billigare som är riktigt bra.
Har du sett denna på yt?
https://youtube.com/@ADCArtAttack?si=0TeVDy6eVeoA3_0F
Han testar även pennor och det verkar finnas billigare som är riktigt bra.
Snille och smak..![]()
Varit och satt in pengar, kontanter, via en automat. Mycket smidigt. 5240 låtsaspengar omsatta till riktiga..![]()
![]()
Wow! Du behövde inte säga till insättningsautomaten vart det kommer ifrån?
Otroligt! ![]()
Jag skrev in att jag är kompis med @RolexJocke så var det klart..
. Skämt åsido, upp till 15 000 fick man sätta in verkade det som. Sedan kan de kanske ha en flaggning på vissa konton och personer som stoppar dylikt?
Jag tar dig under mina vingar så har du större belopp så löser vi det. ![]()
![]()
Man säger bara: Hej Banken. Jag hittade 14900:- i en buske idag.
Vänligen börja mata in. ![]()
![]()
![]()
Jobbar övertid igen. Medan andra har det lugnt på jobbet i dessa tider, har en annan flera stora projekt som skall färdigställas innan årsskiftet. Rätt segt ![]()
Inte sett, får kolla på den! Kollade på denna och hakade upp mig på Ohuhu, men dom finns ju såklart bara på Amazon.
Såg annons för Daniel Wellington smartklocka.
Daniel Wellington är billiga kinaklockor med en bra marknadsföring, är det verkligen den känslan man vill ha på en smartklocka?
"DW Smartwatch Case är en av våra mest komplexa produkter hittills"
![]()
![]()
Badar badkar. Det var längesen och något man kanske borde göra oftare. I alla fall på vintern för att tina upp.
Kollar på Sunes Jul i år, brukar kolla avsnittet när de åker pulka typ varje år, för det är så jävla bra!
Men i år kollar jag alla avsnitt. Långt ifrån alla är bra, men idag garvade jag lite när Sune hade ritat ett porträtt på sin rektor när han sitter i bastun, julkalendern var, ska man säga annorlunda förr? ![]()
Grabben köpte ett manga set med 24 pennor med penselspets på panduro. Han verkar nöjd med dem. De har faktiskt ett rätt bra utbud med pennor har jag märkt.
Koi är ett bra märke! Dom är vattenbaserade dock, jag är mer ute efter alkoholbaserade. ![]()
Han och hans kompisar har snöat in på Posca innan.
Men han ritar rätt så mycket så det är kul att köpa nya pennor till honom när han verkligen använder sig av dem. Arteza fick han för två år sedan och de fungerar fortfarande. Sen är det kul att det är en blender med.
ARTEZA Alkoholmarkörer, set med 72 färger, blandbara, EverBlend filtpennor med dubbla spetsar – fina och breda mejselspetsar, konsttillbehör för färgning, skissning och ritning Amazon.se
De här ska han få i julklapp
Uni Posca spro0607 – 12 märkpennor pack Amazon.se
Kul! Alltid roligt när man brinner för något.
Satt med mina gamla pennor en stund förut men insåg att jag antagligen skulle använda nya typ en vecka och sen inte orka igen säkert.
Så kanske lik amazon är jobbiga så får jag fokusera på vattenfärg istället så länge haha.
Men kan tipsa om Promarkers, dom finns tydligen med brush-tip nu med så dom lär vara ännu bättre än innan. Iofs en smakfråga.