Vad gör ni just nu? (2022)

Väntans tider på en pall med ny tv så här sista “extra” lediga dagen. Efter ivrigt hamrande på Postnord appen så tycker jag det finns stora chanser för leverans idag.

Update: paketet framme. Då är bara stora frågan om det går in i bilen då tiderna för hemleverans passade in dåligt.

2 gillningar

Rent allmänt är ju TV i kartong ungefär dubbelt så stor som man tror…

1 gillning

Ja det är det jag är orolig för att den inte går in trots kombi.

Jag hade aldrig fått in min 70" tv i kartong i Bmw kombin.

Ja det känns lite oroväckande detta faktiskt, iofs ”bara” 65” denna gången. Får prova helt enkelt då ingen utav tiderna för utkörning funkade.

Feberfrossa i soffan. Hade flunsan före jul, men blev sjuk igen i går kväll. Eftersom jag suttit hemma sedan den 26, så jag misstänker dottern som kom hem i helgen och var lite snuvig. Besvärligt att bo ute i skogen nu, 3 mil till att hämta ett testkit.

Skulle ha tagit dos tre samma dag som jag blev sjuk före jul. Bummer

Fick plats med min 65" i bilen i alla fall, men det var på håret! Kör V60 så är förvisso inte den största kombin heller.

Ok, ja jag håller tummarna. Golf kombi, inte heller det rymligaste. I värsta fall får jag krångla o låna en skåpbil från jobbet.

Skiten ska hem idag till varje pris :smiley:

2 gillningar

Tidsbokad vaccination…:rage:

1 gillning

Du är vid Söderbymalmsskolan. 🕵🏻‍♂️

1 gillning

Dina skills är skrämmande höga…:sunglasses::sweat_smile:

3 gillningar

Jag får inte ta tredje dosen förrän 29 januari (6 månader). Lär ju vara oundvikligt att smittas av omikron när skolorna öppnar i nästa vecka.

Ja, verkar ju näst intill omöjligt att undvika att smittas om man inte tokisolerar sig.

Jag fick sms eller notis imorse och kastade mig in i jakten på en tid.
Hustrun fick dos 2 en dag efter mig men ringde sin vårdcentral på vinst och förlust för ca två veckor sedan och frågade om de hade några tider. Hon fick tid två dagar senare…:man_shrugging:

Frun vill skiljas…
Ok, hon sa det inte uttryckligen…men om ni ser hur lite vaniljsås hon gav mig så lär det vara så?

9 gillningar

Oroväckande helt klart. Då får nog sköta dig extra bra den kommande veckan… :grin:

1 gillning

Det var ju inget nytt att hon har bra smak, hon knep det mesta tetran själv. :joy::joy::joy:

1 gillning

Då kom det lite hembakat.

4 gillningar

Ser bränt ut, förstår dem gav bort dem :rofl:

1 gillning

Lite färg skadar aldrig.

2 gillningar

Jag personligen gillar när dom är lite åt det brända hållet. Smakar bättre :grin:

3 gillningar