Vad gör ni just nu? (2022)

Äter Napoletansk pizza på Gustafs på Österlen i Kivik.
Supersmarrigt


10 gillningar

Landat på nästa anhalt, stannar här ett par dagar. :heart:

9 gillningar

Läste först anstalt. :flushed: :laughing:

1 gillning

Samma här :joy:

1 gillning

Ska du vara med i 5:ans ny program Stugtestarna? :joy::joy::joy:

1 gillning

Oj, oj, oj @Marcus_Attefors denna med varmvatten så luktar man oemotståndlig efter en hård arbetsdag. :joy::joy:

6 gillningar

Kompisträff.



13 gillningar

Byter batteri :flushed: i klockan.


Nu får man väl skämmas för att man har ett kvartsur. :grimacing: :blush:

4 gillningar

Du tog ju iallafall ett Varta. :+1::+1::joy:

Jajemen. Blev inte Biltema i alla fall. :rofl:

1 gillning

Two point campus är alldeles för kul så har spelat typ hela dagen…. Ont i röva så nu tar jag disken. Funderar på en GT..

4 gillningar


Kvällsprommenad i Brantevik

7 gillningar

Blev bio ikväll. Men 500:- för två biljetter är fasen saftigt…

4 gillningar

Det är klart saftigt. Har svårt att se att Bio kan överleva.

2 gillningar


Väntar på avgång från Lianyungang i Kina där vi lastat lite elbilar och annat

17 gillningar

Sonen iPhone XS verkar ha lagt av. Igår tog den inte laddning men blev väldigt varm. Nu tar den inte laddning, men vet inte om den blir varm om jag låter laddkabeln sitta i.

Det här var ju väldigt tråkigt och besvärligt. Tanken var att vänta till släppet av nya iPhone och då låta sonen få min eller hustruns 12/13 Pro. Frågan är hur jag gör nu? Begagnade iPhone utan hemknapp är ju ganska dyra. Är det värt att chansa och laga en XS? Om jag går till någon icke auktoriserad så byter de väl batteri? Vad händer om det inte räcker med det? Grr, har inte tid med detta nu..:rage:

Ps. Den blir varm utan att ta emot laddning även nu.

@Cribe
Hade du inte en mobil med samma problem?

Reagerar den på laddning om du kör den på en Qi-laddare?

Den hamnar i detta läge även på Qi. Det kommer ingen blixt eller sladd eller hur det nu brukar se ut.

Om du testar en hård omstart? Tryck på volym upp, sen volym ned och sedan håller du in on/off-knappen i 10-15 sekunder tills äpplet dyker upp på skärmen.

Edit: Den där bilden kan visas om batteriet är helt urladdat så låt den ligga någon timme annars om hård omstart inte fungerar för att se om det hjälper.

1 gillning