Vad gör ni just nu? (2022)

Färdigkört för idag, bilen får vila utanför stugan till imorgon. :smile:

9 gillningar

Funderar på om appen Påmind kan vara något att ha🤔

Jag minns att vi här i bubblan då och då diskuterat hur otacksamt det är att vara en trogen kund. Denna app påstås kunna hjälpa till med att råda bort på det. Någon som prövat ? Eller har åsikter i största allmänhet om idén?

Sånt där erbjuder min bank.

Säg inte att du har Swedbank för då får jag som anställd skämmas över att jag inte kände till det :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 gillning

Jag såg reklam på pendeln och signade upp mig, fick världens sämsta erbjudanden men massvis av telefonförsäljare som nu ringer varje dag. Har bett dem ta bort mig från alla listor etc men det fortsätter.

Skulle inte rekommendera det om du inte älskar att bli uppringd av försäljare stup i kvarten.

Såg reklamen på insta och blev därför lite skeptisk.

Tar en pilsner i solen.

4 gillningar

Är det Norge du är i ?

Yep, idag i Haugesund.

1 gillning

Sparbanken Skåne, men det borde väl vara samma?

Finns hos @Erik's arbetsgivare. :joy::joy::joy:

https://www.swedbank.se/privat/digitala-tjanster/vara-appar/abonnemangshjalpen.html

Jag är iofs inte så värst nöjd med bankens produkter :roll_eyes:

1 gillning

Frugan kollar på någon riktig skitserie och så började hon asgarva. Sen spolade hon tillbaka och jag började asgarva. Ibland blir det tokigt med översättningarna :joy:

5 gillningar

Virgin River! Inte alls en skitserie.:grinning_face_with_smiling_eyes:

1 gillning


Blev enkla praliner, lite för varmt för att göra nu men jag har inte gjort på ett par månader så fuck it!

9 gillningar

Den är fruktansväääääärd! Skådisarna är så usla!

Första säsongen var bra i alla fall men har inte sett dom andra så det kanske ändras haha. :joy:

Jag har bara sett 22 sekunder och dömer den till döden :joy:

Har haft första kvällen med liiiite för mycket alkohol med dottern(och hustrun). Helt oväntat och spontant. Mycket trevligt men lite speciellt. Jag var dock mest orolig för att hon ska jobba i morgon(eller idag)..🫣

4 gillningar

Åker lite färja.

5 gillningar