Vad gör ni just nu? (2022)

Ja precis! Upphandling.
Sen tror jag dock ”vi” föredrar HP och har haft det såpass länge så skulle nog vara jobbigt om vi bytte.
Ja dom olika organisationerna i kommunen betalar oss månadsvis för datorerna dom har.

7290, fortfarande grym batteritid efter tre år.

1 gillning

Hos oss säger dem att HP är billigare än Dell och just nu tar de vad som går att få tag på.

Ja det är ju mycket svårare att få tag i hårdvara nu, vi har fått köra konstiga dockor emellanåt pga det.

Chucky? Han är rätt konstig.

Har en sådan där magisk kväll man har få gånger i livet. Resten av familjen är inne men jag och dottern sitter och sjunger ute i sommarvärmen till låtar både hon och jag älskar. Bättre än så här kan livet nog nästan inte bli :heart:

17 gillningar

Kan hon redan sjunga ZZ Top?!

Det hade ju varit drömmen! Men Miss Li och Wig Wam går för fullt här hemma :heart: (otroligt bra låt)

3 gillningar

12 gillningar

Sonen gillar Arvingarna och sjunger även rätt ofta på ”I’m still standing” av Elton John.

2 gillningar

Magiskt❤️. Och så söt❤️

1 gillning

varför i bilen?

Du vet dutys, egentid. :smile:

3 gillningar

Önskar man hade en webläsare i mina daily driver....

1 gillning

Suveränt, och börjar man köra så stänger den bara av bilden men ljudet fortsätter.

1 gillning

Bokat tid för nytt pass. Lyckades hitta en tid nästa fredag. Nu ska jag bara försöka komma på vad jag ska ha det till, åker ogärna utanför 50-skyltarna :thinking:

3 gillningar

Första släppet av vivaldi fanns det en workaround för det. de fick nog på fingrarna av Polestar skulle jag gissa..

Kanske finns fortfarande, har inte undersökt det. :slight_smile:

1 gillning

Sjukt fint. :heart_eyes::grin:

2 gillningar

Sälj det , svenska pass är väl ett av de bättre man kan ha här i världen :laughing:

2 gillningar