Vad gör ni just nu? (2022)

Precis, det finns ganska mycket som är
perforerat, även toalett- och hushållspapper :slight_smile:

Säkert, dock inte för mig då jag har skrotat HA då det var alldeles för ostabilt.

Dessa har allt du söker:

Energimätning och tar ej mer plats en en vanlig på bredden.

Köpte 4 stycken själv, kan @FredrikAndersson vara uppe på 8st månne?

1 gillning

Låter strålande! :+1:t2:

Har någon av er lagt till dessa till Hue:s brygga? Det står att det ska gå men jag litar mer på den som säger att de kör så än att det står så hos återförsäljaren :blush:

Sedan gissar jag att man får använda någon annan app, t ex Eve:s app, för att kunna läsa av energimätningen…?

Edit:

@Cherry

Äsch, tyvärr var den där inte alls ”allt”…

Från din länk :point_right:t2: ”Hue Bridge - AV/PÅ fungerar”. Ingen energimätning.

1 gillning

Nyårspralinerna åkte fram nu

14 gillningar

Har du inte funderat på att starta någon form av bageri? Du verkar brinna för det tänkte ja! Kan dock vara skönt att hålla allt som hobby också!

1 gillning

Då är det ingen hobby längre utan ett kall. Det är en av anledningarna till att jag vill behålla fotograferingen som en hobby.

6 gillningar

Jo, så är det! Skulle jag jobba med datorer så skulle jag bli galen tror jag! Håller det som hobby också!

Nja jag vill gärna behålla det som hobby.
Jag kommer bara känna prestationsångest, precis som jag började göra med målandet efter jag pluggade 3d animering på högskolan.
Bakandet, fotograferingen och målandet vill jag behålla som hobby som Jocke säger.

Klart man kanske vill ha något eget fik eller så när jag är äldre men just nu vill jag bara göra det när det känns roligt.

3 gillningar

Ja jag skulle också bli galen om jag jobbade med datorer. Sitta och skriva på datorn nästan hela dagarna och gå till skrivaren ibland t.e.x. Sånt datajobb är tråkigt. :frowning:

1 gillning

Nuförtiden sitter jag dock framför en skärm minst 15 timmar om dagen! Vissa dagar är jag så trött på det och vill bara slänga ut alla dator och gå tillbaka till stenåldern och sitta och försöka få eld i brasan istället! :wink:

9 gillningar

Förutom åtta timmars jobb med dator så tillbringar jag ju även någon/några timmar av fritiden med mac/iPhone/iPad.

Så just därför är min medeltidshobby så bra. På event kan jag släppa allt digitalt liv och bara vara i ”nuet” :wink:

7 gillningar

Jag fastnar tyvärr i allt! När jag var ung så höll jag på med ljud, för att sedan gå över på datorer. Det kommer tyvärr till en punkt där man tagit det för långt och nöjet är borta.

Nuförtiden kan jag nästan alla uppdateringar och ändringar i program jag har koll på. Vilket är många! :confused:

1 gillning

Samma här. Tror jag har någon form autism.

1 gillning

Idag var det min tur. Färgfemman skraplott.

4 gillningar

Vi fick 100x3 på tvåan

1 gillning

Ah, ok. Kör dom via HA. Men enligt instruktion så rekommenderar de Tuya appen men vet ej om det går att se energmätning där.

Kan testa imorgon.

Ett inlägg delades upp till ett nytt ämne: Vad gör ni just nu?