Vad gör ni just nu? (2023)

Firar.

19 gillningar



11 gillningar

Nu blir du populär hos hundägarna i lokala Facebook-gruppen.

5 gillningar

Man blir direkt hatad i de grupperna när man skriver: Det är ägarens ansvar att setill att hunden inte är skotträdd.

Baloo sov genom allt

6 gillningar

Klockan är 3:05 och det är full fest i huset. Igen..:sweat_smile:. Jag inser att jag börjar bli för gammal för detta men samtidigt för ung för att vilja avstå..:crazy_face::partying_face::sweat_smile:

11 gillningar

Startar mitt hälsosamma 2023 lite mjukt.

20 gillningar

Kom på att det nog var dags för besiktning av bilen snart. Sista dagen var visst igår :person_facepalming::joy: Fanns dock gott om tider imorgon, så inga större bekymmer.

2 gillningar

Kör ett försök här med. Sen hur nyttigt Pågenlimpa det går nog att diskutera. :laughing:

8 gillningar

Kämpa :joy:

1 gillning

Lätt bakis och skakis får man erkänna..:crazy_face:. Men det är väl därför det fins en nyårsdag..:smiley:

5 gillningar

Mår prima.

1 gillning

Dags för en nyårsklassiker. Ivanhoe. Till det en öl och janssons.

8 gillningar

Vi är inte alls bakis här... Riktigt skönt, serie och fryspizza... Snart hemåt igen!

10 gillningar

Jag är ganska bra på att hoppa över sista drinken/ölen. Problemet är ju bara att veta vilken som är det..:sunglasses:. Igår satt jag med en halvt urdrucken öl vid 3-snåret och insåg att den här häller vi nog ut. Det räddar nog den här dagen, men jag borde inte druckit den första hälften..:roll_eyes::sweat_smile:

6 gillningar

Frys pizza hemma hos Markus?!?!

Klassiker dagen efter :heart_eyes:

2 gillningar

Alltid skönt att kunna skylla ifrån sig på den där sista ölen...

1 gillning

Den har legat bakom många tunga dagar..:sweat_smile:

1 gillning

Åker hemåt efter en magisk helg som vanligt!

8 gillningar

Inget slår en underbar bromance..

3 gillningar