Vad gör ni just nu? (2021)

Vackert…:sunglasses::grinning_face_with_smiling_eyes:

1 gillning

Är glassen bra?

Jagar

8 gillningar

Riktigt bra!

1 gillning

Där har du en poäng, men ändå ett mysigt program!

1 gillning

@RolexJocke du som gillar fiske, min svågern är en riktig storfiskare och bygger även sina egna spön. Har på morgonen fotat när han lackar. Här kan du se om du är intresserad. Riktigt häftigt.

Fiskat en hel del som yngre men, det är lite väl mycket snobberi inom fisket, särskilt då flugfiske, och jag gillar inte alls catch and release fiske.

Slås endast av jakt..:wink:

1 gillning

Sorterar foton från igår. Träffade en konstig filur på ett av ställena som besöktes.

7 gillningar

Jo, men jaktsnobberiet är större söderut. Här uppe är det inga ”adliga” som jagar.

Coolt.

Jag är ju ingen hard core fiskare utan vi har börjat under pandemin för att det är ju ett vettigt sätt att komma ut och även kunna umgås med folk. Vi kommer att fortsätta men som sagt jag kommer inte att nörda in mig i detta som jag gör med andra saker. :rofl::rofl:

3 gillningar

Så sant så, även om jag som jagat i Västerbotten nog tycker mig sett en hel del snobberi även där, om Västerbotten godkänns som uppe…:smiley: Men går ju inte jämföra med sörlänningarnas jakt…:grin: Jag brukar tänka att jakt var den första prylsporten.

1 gillning

Fryser i skogen…

12 gillningar

Image

4 gillningar

Känner mig som en @xms67 wannabe. :joy:

7 gillningar

Är du och shoppar i Ingelsta igen? 🕵🏻‍♂️ Påfyllning av vaniljsås?

2 gillningar

Du skulle ha stannat i bilen.:sweat_smile:

4 gillningar

På A svarar jag Ja & på B svarar jag Ja. :rofl::rofl:

4 gillningar

Då riskerar han att det inte blir någon vaniljsås.

1 gillning

Nu är det så där jobbigt igen.:wink:

17 gillningar