Vad gör ni just nu? (2021)

Bra argument om man gillar babianarsel :joy:

Längsta bilresan som jag kört de senaste 10 åren är nog Tranås till Norrköping ca 12 mil, en bit kvar till 100 mil. :grinning:

Trodde att öl var sportdryck när man spelade dart.

2 gillningar

Ligger hemma i karantän och inväntar provresultat på covid-19. Tips på serier eller filmer att sträckkolla mottages tacksamt!

1 gillning
2 gillningar

Elbil vs. fossilbil när det gäller uppvärmning på vintern tycker jag är ganska likvärdigt. Däremot saknar jag att kunna starta AC:n på sommaren innan man ska iväg med de fossilbilar jag kört. Det går på min, om jag kommer ihåg rätt, om jag även startar motorn men det känns ju inte så fräscht. Kanske finns det på dyrare bilar, men antar att det drar väldigt mycket ur batteriet i så fall.

Öl är universaldryck inom dart, funkar både för utövare och åskådare! :grinning:

2 gillningar

Är man hemmavid så är det ingen större skillnad mellan fossilbil eller elbil när det gäller uppvärmning av kupén då man kopplar motorvärmaren på fossilbilen.
Men igår när bilen hade stått i två timmar i -18 grader medan man åkte skidor hade det varit nice med varmbil när man skulle hem.
Att få kyla på sommaren går väldigt fort så det har jag inte saknat så mycket. Mer nice to have grej. :slight_smile:

Bakat bananbullar

8 gillningar

Blir det ingen pizza på nyårsdagen nu @Peterboxy?

Gick faktisk förbi den 90 minuter senare men såg inget, kanske inte så alert just då.

1 gillning

Samma här, fick familj sent också, och då gjorde vi en massa saker med barnen. Dessutom har jag haft ensam vårdnad de senaste 12 åren. Så då har det absolut inte blivit några datenights.

1 gillning

Pizzadeg

4 gillningar

Försöker få orken att göra om massa kod så den inte är standardiserad utom mer dynamisk så kan jag publicera den på github.

2 gillningar

Tänt dagens tredje cigarr och bänkat mig för kvällspasset på darten! :grinning:

10 gillningar

Churchill är tillbaka…:+1:

Åker tåg och lyssnar på Leviathan falls.

7 gillningar

Så…då var man tillbaka.
What did I miss?

Och händer när man är bort?

@Hakan_Ander snubblar
@RolexJocke klär sig som julgran
@xms67 sitter där han sitter
@esse Betygsätter min fru
@ante Fryser i bilen
@Marcus_Attefors Bläder näsblod
@Sevis blir matad sprit sovandes.
@Zop saknar mig

Något mer?

15 gillningar

Välkommen hem älskling!

1 gillning