Vad gör ni just nu? (2021)

Tur att vi har en riktig bilmekaniker :slight_smile:

4 gillningar

Tänk på att klicka på svara när du svarar någon, för oss andra ser det ut som du svarade @RolexJocke i nedan skärmklipp:

image

Jag förstår inte vad du vill ha sagt. Edit: Just nu står det att det ser ut som att jag svarade eftersom jag inte klickade på svara-knappen, vilket är obegripligt.

Du ska kanske vara försiktig med att kalla det fakta när du precis har blivit påkommen med att ha misstagit dig angående det du påstod var ett ”mästrande”? Det kanske snarare är så att du har speciella glasögon på dig när du läser vad jag skriver? Glasögon som har färgats in av tidigare debatter, på andra platser? Vem vet?

Vad gäller kopparpasta böjer jag mig självklart för sakkunskapen. Det var ett tag sedan jag använde det och ser nu att det är annat ljud i skällan, på goda grunder.
Exempelvis Edd China betonar under senare tid att man absolut inte ska ha kopparpasta på bromsbeläggen. Han hade dock inga som helst problem att anbringa det i tidigare avsnitt av Wheeler Dealers.
O tempora, o mores! :grin:

Och du bara fortsätter och fortsätter med ditt mästrande :man_facepalming: I rest my case :joy:

Man ser ju ett mönster, om man vill... Du vet väl att du efterlämnar spår efter din käpphäst? :laughing:

Jag behöver inte ens svara dig för det gör du så bra själv :smiley:

Läs ditt inlägg jag svarade på, sen läser du mitt. Hör av dig om du fortfarande inte begriper.

1 gillning

dump

Med ditt sätt att tänka ser det ut som att jag har svarat mig själv. Se dump. Förstår inte vad jag kan göra åt det.

Inte alls.

Kolla på bilden och se om du kommer på vad du gör för fel

1 gillning

Det är någon bugg jag inte rår över. Jag klickar på svara men det registreras inte.

Se hur det ser ut för mig.!

dump|469x308

När jag klistrade in en dump registrerades det som svar. Men dumpen blev en länk.

Som du ser är två svar registrerade på dig:

Jag kastar in handduken.
Är det inte @Esse som prompt ska utmåla mig som hin håle så är det @anon29666066 som ska gnälla över sådant han blockerade mig för på MacWorld Forum, så länge han tilläts vara kvar där. Plus på sedvanligt OCD-manér markera allt jag skriver med :rofl:. Och nu gör jag enligt @Cribe fel rent tekniskt också, trots att det är en bugg (@Jite ).
Jag får återkomma i en annan form, helt enkelt. Och hoppas på det bästa. Kanske. :crossed_fingers:t2:
Men kontot får vara kvar! Tänker inte glädja @anon29666066 i onödan. :laughing:

2 gillningar

Som sagt mästrande och överlägsen. :man_facepalming:

Klickar du på svara så kommer profilbilden på den du svarar till höger på ditt inägg såvida ditt svar inte kommer direkt efter dennes inlägg.

Dvs. Svaret om kopparpastan var ett svar till @RolexJocke

1 gillning

En sak måste du förstå @anon27753120 har aldrig fel.

Angående ditt OCD påstående så är det verkligen en förolämpning. Jag tycker du är rolig därav mitt tryckande på skratt smilies

Stanna kvar, du tillför mycket till bubblan!

3 gillningar

:ok_hand:t2:

6 gillningar

Du tål nog mer än så, du är ju van vid att röra om i grytan så det är bara att ta en större slev.

Så du är inte entledigad från posten som undersökande upprorsmakare, så det är bara att logga in igen och trycka plattan i mattan. :rofl::rofl::rofl:

Välkommen tillbaks.

8 gillningar