Vad gör ni just nu? (2019–2021)

Där ligger bara Sonos

1 gillning

hahaha jo jag såg det där… Satt och drack bira på muggen…

4 gillningar

VA f_n..? Kan man göra det..? :joy::joy::beer:

2 gillningar

Bra för tarmfunktionen…:sunglasses:

2 gillningar

Lite som när svärfar fick kateter, då kom whiskey’n relativt snart nerporlande i påsen. :joy::joy::joy:

2 gillningar

bild bild bild

Avslutade hos syrran, men nu drar det här fyllot hemåt 🤷🏼:rofl::beers:

7 gillningar

Synd att barnen inte ser detta, det skulle aldrig vågat närma sig nätet igen efter denna bildserie…:sweat_smile:

5 gillningar

Har du inte infört ett skitbord att ställa biran på?

Läker efter att ha ställt om alla mina klockor till sommartid. :joy::joy:

6 gillningar

Jag har tyvärr inte kommit till den nivån ännu, men det är ju en skitbra idé…:sweat_smile:. Risken är dock att jag skulle känna ett ständigt behov av att gå på toaletten…:grin:

1 gillning

Sedan skitbordet infördes och en nest hub står där…så spenderas mer tid på favorit stolen…

1 gillning

Tack för påminnelsen, men här sköts allt per automatik. Men hade helt glömt bort det var nya tider idag…

Micron?

Finns ingen

1 gillning

Fy helvete va fint. Hade jag fått bestämma skulle vi inte ha det heller… men nu är det inte jag som bestämmer.

1 gillning

4 gillningar

Bekantar mig med funktionerna på detta nya, för mig, forumet… Har varit här och smyg glåmat ett tag nu men nu kändes det som det var dags för att bli en i gänget.
Utöver det sitter jag och bläddrar bland gamla klockor på Tradera.
Trevlig söndag på er

10 gillningar

Välkommen.

Har du några kul klockor?

Roar mig lite.

7 gillningar

Näe kan jag inte påstå, mest nyare “billigare” varianter. Dock två Victorinox som jag trivs bra med… men har försökt hitta om det finns nå gamla hederliga svenska urmakare. Men dom enda två jag snubblat över är Svalan och Tärnan vilket egentligen bara är brandade schweiziska ur egentligen.
Har du nå tips på om de ens finns “riktiga” svenska klockor?