Vad gör ni just nu? (2019–2021)

16:40 satta jag en medarbetare i lite arbete. Det är ju inte alltid det är ett toppenläge en fredag den tiden att be om en insats. OBS att jag inte är chef i vården eller något liknande…:sunglasses:. När resultatet levererades var det inte alls det jag tänkt mig. Kollade vad jag skrivit i mejlet där jag preciserade mig. I ren fredagströtthet hade jag bett om fel sak… Nu har denna energiske och skicklige medarbetare suttit fram till 18:00 och gjort ett riktigt bra arbete. Men jag bad alltså om helt fel rapportering…:man_shrugging::sweat_smile:. Skål!

5 gillningar

Uppdaterar iOS och iPadOS till 14.4.2, och klockan också.

4 gillningar

Inser att allting har en baksida. :joy:

6 gillningar

Nostalgi :heart:

8 gillningar

du är en hämsk chef… efter 12 på fredagar jobbar man inte… det är sedan gammalt.

Om man inte jobbar som pilot iofs…

2 gillningar

Vinner på Teknikveckan-bingo:

6 gillningar

Fel tid att vara här.

1 gillning

Illaluktande Homepods sista vila? :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 gillning

Men va f*n, Lilla sur. Åk till koopmansgatans bageri istället. 1/3 av priset och minst lika gott.

Hehe… Då skulle de utrymma anläggningen och tro att det var en gasläcka…:grin:. För övrigt luktar den mindre idag. Nu måste man nosa nära på den… Eller så har jag vant mig…:roll_eyes::sweat_smile:

1 gillning

Du kanske kan hitta en kompis till HomePod:en här.

2 gillningar

Skulle inte förvåna mig om man hittar en där…:roll_eyes::sweat_smile:

Lilla sur har Kremlor.:wink:
Sen ligger ju Lilla Sur på rätt sida stan. Måste ju supporta sitt lokala bageri.
Däremot var jag på Gyroskungen vid Chapmans Torg igår. Riktigt bra. :+1:t3:

1 gillning

Drar på middag hos morsan :ok_hand:t2::smiley: Inser när man inte har rakat sig på länge i ansiktet hur jävla gråhårig man börjar bli :rofl:

6 gillningar

Gråhårig, ha ha. Då vet du inte vad som komma skall. :joy::joy::joy:

2 gillningar

Nej det är väl så :cold_face::rofl:

1 gillning

Har ett skräckinjagande besök. bild

8 gillningar

Är det en deltagare i Masked Singer?

Skulle kunna vara. Kollade på det igår, såååå dåligt. Trodde faktiskt det skulle vara bättre.

1 gillning

Pimpar toastolen.

12 gillningar