Vad gör ni just nu? (2019–2021)

Yes. Fick precis mail om det. :+1:t3:

4 gillningar

Yep!

4 gillningar

Intressant !
Hade ingen aning om att det gick att lösa på detta sätt. Min arbetsgivare har sin alldeles egna lilla lösning, blocka youtube. Vilket är lite frustrerande för att viss youtube är en del av arbetet :woozy_face:

1 gillning

jobbar du för ett icke svenskt företag?.
Tyvärr är det inget du ändrar på clienten (om du inte är hardcore routing duktig)

btw… fan va trött jag blir. ditt fel

Andra dagen med ryggskott. Det var inte lätt att ta sig upp ur sängen. :confounded:

1 gillning

Ryggskott är skit. Har haft det fram och tillbaka sedan slutet på 90-talet. Det har jag nu toppat med ett diskbråck…:grimacing:. Har rätt till operation, men en sjukgymnast lärde mig några rörelser som faktiskt har fungerat på mig. Det senaste året har varit det bästa sedan 1999…:+1:

3 gillningar

Kan inte minnas att jag haft ryggskott tidigare – åtminstone inte så här illa. Mitt bäst före-datum gick väl ut när jag fyllde 40 år.

Hahahaha förlåt!

:+1: yep

1 gillning

Ja, mitt bäst före gick ut ännu tidigare… Men en kollega som jag jobbat med i många år fick sitt första runt jul, han sa att han aldrig i sitt liv kunde tro att det var så jävligt…

1 gillning

Swedbank men faen vet hur svensk det är i dag. Väldigt mycket ligger/administreras i de baltiska länderna.

Sitter i telefonkö till UPS. Har fått så många mail, så nu vet jag varken ut eller in längre :thinking:

men fy fan!..stackare. Haft det engång och lovade då att alltid vara sympatisk till de som får det.

1 gillning

Frugan kom hem med en present precis :joy:

7 gillningar

Jag byter fru med dig raktav!.
Var har hon hittat dem!?

Haha! Här har du dem!

1 gillning

Funderar hur det gick till när Google Translate vill översätta björkpollen till följande:

Skärmavbild 2021-03-10 kl. 09.08.32

Nog att det kliar men kanske inte just där.

2 gillningar

Ute och åker. Håller fodralet till AirPods i handen. Utan att tänka petar jag in det i handtaget på dörren, helt omöjligt att få ut…:flushed::roll_eyes:. Utan att öppna dörren såklart.

4 gillningar

Känns som du kan vartenda skrymsle i den bilen. :joy:

1 gillning