Vad gör ni just nu? (2019–2021)

Jag tror på sista meningen i din post, detta händer mig ibland. Man ha paket på g hela tiden från när och fjärran, se det som en överraskning när det väl dyker upp. Jag har aldrig varit med om att det kommer paket man inte beställt. :joy::joy:

1 gillning

Tvättat gamla Bettan. Det var sannerligen på tiden.

6 gillningar

Sonen fick en julklapp förra veckan…:sweat_smile:. Den hade varit rejält på vift. Från London runt 15 dec till Stockholm i slutat av januari. Men att det skulle dyka upp något helt ur det blå, nä det tror inte jag heller…:smiley:

2 gillningar

Testar Nutellasemlor men garderade mig med 2 vanliga om de inte är ätbara. :joy::joy: bild

6 gillningar

Bevittnar ankornas årsmöte i bäcken. :laughing:

8 gillningar

Jag tror att vovven tänker, ”skall han aldrig öppna kylskåpsdörren och ta fram något gott” :innocent:

Finns absolut ingen här som går på att du INTE skulle äta dem även om de inte är så goda :sweat_smile:

2 gillningar

Jag vet inte varför, men frugan höll med dig till 100%. :joy::joy:

Nutella semlan var helt ok, inte alls så sliskig & söt som jag föreställt mig. Den vanliga blev faktiskt lite platt efter 2 nutellor så jag var positivt överraskad.

3 gillningar

Inser att jag är väldigt sen på bollen för denna utmärkelse. Skandal!

3 gillningar

Undrar om man ska säga grattis, vi är 24 nu. :smiley:

Haha ser att du hann preeeecis före :slight_smile:

Det tar ju tid om man inte är helt hängiven. :joy::joy:

Grattis & välkommen i klubben.

Noterar att Amazone.se verkar ha levererat ett litet teknikpaket som är värt 2-3000 kr till brevlådan. Trots att det skulle till utlämningsställe. Nu brukar inget stjälas ur våra brevlådor och det blir smidigt för mig. Men känns lite som lösa boliner…

1 gillning

Hämtar inspiration till sommarens projekt. :joy:

4 gillningar

Frugan har en tendens att få upp badrummet i 200 grader efter att hon har duschat och ibland så är timingen inte perfekt så man måste ibland gå på toa mitt i denna bastubomb. Sådana dagar är det bra med en fläkt som går på batterier.

2 gillningar

Undra hur många swimmingpools de har byggt i djungeln nu. :grin:

1 gillning

Samma här får skit varje dag när jag duschar i 50 gradigt vatten. Perfekt för blodcirkulationen på ryggen men det blir gnäll att det är för hett efteråt och man får byta dörrfoder vart tredje år. :joy::joy::joy:

1 gillning

Dags för poddis :ok_hand:t2:

4 gillningar

Älskar din selfie du har tagit på dig själv!

1 gillning

Tycker det var lite tunt att de var två…:grin:

1 gillning