Vad gör ni just nu? (2019–2021)

Marsvinen får en godbit :slightly_smiling_face:

5 gillningar

Jag hade helt missat att det var en park där uppe. Insåg det när jag körde förbi på kvällen och såg belysning där uppe.

1 gillning

Fikar på en nutellasemla.

1 gillning
1 gillning

Nutella är en styggelse!!.

Men du är fin :heart:

4 gillningar

Där körde jag och kollegan intervaller tidigare när vi hade kontoret på Lindholmen.

1 gillning

Jag måste testa en sådan, tror inte riktigt på det men kan ju inte rata den innan jag smakat. :joy:

1 gillning

Nutella är gott. Dock inte Nutellasemla.

2 gillningar

Jag misstänker det också.

Sambon kollar på masspsykosen som just nu plågar Sverige via SVT.
Själv har jag stängt in mig i köket och satt på en platta med kvalitetsmusik signerad Ronnie James Dio.

7 gillningar

Samma här. Kör på med bättre grejer!:+1:t3:
bild

6 gillningar

Är inte så mycket för de svenska deltävlingarna men Eurovision har jag inte missat något år.

1 gillning

Hårt jobb, men någon måste göra det.

5 gillningar

Lite samma här. Kollar aldrig de svenska deltävlingarna me Eurovision brukar vara kul att se.

1 gillning

Har fått en notis om ”importpaket”. Undrar vad det kan vara…?:grin:. Jag väntar på ett paket från Amazon.se. Men de använder UPS. Samarbetar PostNord och UPS? Men importpaket brukar väl vara utanför EU?

Du hinner nog komma på det, Kina paket tar en månad innan man får de. :joy::joy: Postnord samarbetar med de flesta så det är nog i sin ordning.

1 gillning

Amazon skickar ibland med UPS. Har bland annat fått en bok från England levererad med UPS. Och nu är ju inte UK med i EU längre så blir ju moms och avgift när man beställer där ifrån. :man_shrugging:

Han har full koll på allt jag gör!:eyes:

bild

8 gillningar

Allt jag beställt har kommit med PostNord.

1 gillning

Ping @RolexJocke
Saken är ju att jag inte beställt något utanför Amazon.se och det paketet har flyttat sig från Polen till Järfälla där det drabbats av något missöde. Det kan ju vara så att det UPS kallar “driftsförhållanden” är en överlämning till PostNord av någon anledning. Men då kvarstår begreppet importpaket att reda ut…:smiley:. Eller kan jag ha betalt något jag glömt bort…? :sweat_smile:

1 gillning