Vad gör ni just nu? (2019–2021)

Precis kollat på “The Gentlemen”
Rekommenderas starkt. Regi av Guy Ritchie som gjorde Snatch och Lock Stock.

3 gillningar

Jävligt gött. Jag bor högst upp. Vill inte ha in grilldoft i min lägenhet. Dessutom gött att slippa risk för balkongbrand

Skall grilla närmare 2 kilo kött ikväll inför en recension så tar lite bilder och preppar köttet :heart_eyes:

8 gillningar

Pumpar pirran. bild

8 gillningar

En dag på stranden☀️
bild

6 gillningar

så du får inte grilla heller…

1 gillning

Grannen har byggt en minigolfbana :grinning_face_with_smiling_eyes:

10 gillningar

Går ner på gården och grillar :sunglasses:

1 gillning

Vi får som sagt ha elgrill på balkongen och så finns det tillgång till en jättegrill inne på innergården

2 gillningar

Testar något nytt jag hittade på ICA, mumspannkaka. bild

9 gillningar

Ett tag bodde jag i lägenhet där det var totalt grillförbud på balkonger. Men på gården fanns en ordnad grill och sedan några ditställda. Det var ett fantastiskt umgänge runt dessa grillar. Jag var ung och singel. Men vid grillväder kom alltid mina kompisar dit för förfest. Ibland tog vi oss inte vidare…:grin: Och var man ensam köpte man något tog några öl och gick ned dit. Det var alltid någon grill igång.

5 gillningar

Slappar i hammocken

10 gillningar

:ok_hand:t2:

9 gillningar

Tak till grillen. Kör du året runt!

1 gillning

Syr shorts!
bild

3 gillningar

Klart man grillar året runt, gör inte du det?

3 gillningar

Nej! Har aldrig grillat på vintern. :man_shrugging:

För mig är grill en sommargrej. Man sitter ute och äter. Tar en drink och lite snacks. Bara blivit så.

2 gillningar

Nu har du ju gasol! Är faktiskt rätt mysigt att stå ute med en pinne och grilla på vintern med!

6 gillningar

Samma här. Jag grillar hysteriskt mycket på sommaren. Men nästan aldrig på vintern.