Vad gör ni just nu? (2019–2021)

Vintergrillning är ju de bästa! Matsedeln blir ju astråkig utan grillat :ok_hand:t2::rofl:

vintern är ju bästa tiden på året att grilla :roll_eyes:

1 gillning

magiskt mysigt

Jag har bestämt mig för att förlägga nästa veckas arbete på ett trevligt ställe. Tar med sonen. Hoppas på dålig mottagning…:sunglasses:
bild

6 gillningar

Aldrig fastnat för det. Kallt, ofta blött och inte sällan mörkt. Not my cup of tea…:sunglasses:

1 gillning

här slipper man dö av svett på vintern så grilla på julafton är en fin tradition

Grillar iofs ofta på vinter, men då Miami eller Latinamerika. Men det gills ju inte riktigt…:grin:.

Japp, året runt. Sen blir det ju inte lila pfta på
Vintern Satte upp taket nu i somras så nu blir det lite bekvämare vid regn och snö :smiley: Tänkte montera en lightstrip runt takramen :smiley:

2 gillningar

Lite som hos oss. Två murade grillar plus två webers

1 gillning

vart ska ni?

Umeås skärgård…:+1:

1 gillning


En halvö där huset har havet i ryggen och en vik på framsidan. Det gör att man får kvällssol i vattnet…:+1:

13 gillningar

Gasol funkar ju inte om det är riktig vinter. Kol ftw :slight_smile:

1 gillning

Hur menar du? Har grillat varje vinter i 10 år med gasol, inga konstigheter.

1 gillning

Sthlm har inte riktig vinter :speak_no_evil:

1 gillning

Var är enkel tillgång till popcorn-memen när en behöver dem!?

3 gillningar

Exakt! Johannes måste lösa min request asap!

Om det är minusgrader så är gasolen i vätskeform så då går det dåligt att grilla. Om det är hög andel propan i den så funkar den till några minusgrader.

Aldrig hört talas om eller märkt av om jag skall vara ärlig. Har grillat i 10-15 minus utan problem, det enda jag har noterat är att det går åt mer gasol på vintern, men annars nada. Det är ju 95% propan i tuberna också.

" Vår gasol består av minst 95 % propan vilket innebär att den klarar av den starka vinterkyla som kan råda i Sverige och Norden."

Det är bara att köpa ett värmebälte.