Vad gör ni just nu? (2019–2021)

Du får gärna berätta lite om hur du gick till väga och hur ingreppet gick till i ett PM. Funderar nämligen på att göra samma sak :slight_smile:

1 gillning

Skaffa er lite äldre kvinnor så behöver man inte tänka på sådant. :joy::joy:

Sån här funktion?

Ser ut som du ska pimpla? :joy:

Så kommer det att bli, ska ju iallafall inte dra en lina. :joy::joy:

1 gillning

Skitmorgon. Internet är stendött. Verkar som det bara är hos oss. Tips på felsökning i denna tråd: Internet la av - hjälp

Men nu när man jobbar hemifrån inser man hur desperat viktigt internet är…

1 gillning

Tyvärr är det långa väntetider som gäller för privatkunder dessutom när sådana fel uppstår. Har man ett företagsabonnemang för några tusenlappar i månaden så löser de det snabbt. Värt att tänka på för företag som vill att deras anställda ska jobba hemifrån mer framöver.

Förmiddagsfika!

11 gillningar

Väntar på mina eltandborstar som beställdes igår kväll, leverans idag. Blir imponerad om Amazon och postnord lyckas med detta. Gratis frakt också!

3 gillningar

Tankar på väg till en Tre-butik.

11 gillningar

Jag tankade min bil i helgen. Första gången i år! Tankade i november senast. :innocent:
Det är så man nästan glömmer koden till kortet (använder bara Apple Pay nuförtiden) .

5 gillningar

Funderar på vilken docka till min iPad jag ska ha? Vilken rekommenderas? @Zop och ni andra som enbart kör iPad vad säger ni?

Mvh

För mig var det viktigt med en docka där det går att ta loss kabeln som går in i iPad (så att man kan använda olika längder). Vill inte ha en docka som blir hängande när jag har iPad på ett stativ. Visade sig att det inte var helt enkelt att hitta.

Det blev denna till slut:

Nu skulle jag vilja hitta något motsvarande men en modernare variant. Den har några år på nacken.

2 gillningar

Kan klå dig på sällan tankning. När jag var i Jämtland sist så tankade jag min fjällbil för första gången sedan januari 2020. Blev inte många resor dit i fjol.

2 gillningar

Är du nöjd med den?
Skulle vilja ha en med ethernet på kontoret och där är jag inte beroende av 4K.

Haft fralla med mig på kontoret idag.

Fredagar är halvdag för oss. Kom precis hem och nu blir det bärtz!

10 gillningar

Varit och skrivit upp mig på en reservlista för vaccinering. Blev en stunds lek, lite glass och en promenad runt Vadstena Slott också när vi ändå var utanför 50-skyltarna.

5 gillningar

Går den in i HomeKit?

Väldigt fint i Vadstena!:+1:t3:

Inte per default iaf, kanske via homebridge men har inte kollat :slight_smile: