Vad gör ni just nu? (2019–2021)

Hustrun har bjudit hem sitt jobb på sommarfest. Jag får rollen att sitta och slappa ett tag.

14 gillningar

Marknaden är störd. Man får vänja sig med att budgivningen går upp 1-1,5 miljoner, minst :pleading_face:.

Det ska vara orimligt lågt i förhållande till marknadsvärdet. Har sett hus gå upp 30-40% på budgivning här i Gbg utan att mäklare som blivit anmälda har fällts.

Sitter och fnular på om man ska skruva lite på 940n i sommar. Står avställd hos min bror


5 gillningar

Ser fräsch ut! Hur långt har den rullat? Är det en turbo eller har du bara de fälgarna? :blush:

2 gillningar

24-ish, hade gått 13k när jag köpte den. Stått avställd senaste 8 åren. Turbo+ från början, halvskinn, ac, Volvos stora ljudpaket med cd-växlare i bakluckan.
Nytt chip, turbo från Ford sierra cosworth (betydligt större än original). På dessa bilder hade den även rakt 3” utan katalysator :shushing_face:. Men sedan ett gäng år tillbaka är det original halvsats bak.
250 HK, 350 Nm, laddade 1,5 bar innan jag ställde ner laddtrycket :face_with_hand_over_mouth:

4 gillningar

Sitter i en sval källare hemma och jobbar, 12-åriga dottern har skolavslutning. Andra året i rad som föräldrarna inte får vara med, när hon går ut sexan nästa år ska jag vara med kosta vad det kosta vill…

10 gillningar

Påminner mig om mina ungdomsbilar, kul att se en så välbehållen! :blush:

2 gillningar

Skolavslutning för 11-åringen. De flesta killarna spelar i samma fotbollslag och kuppade igenom att gå till avslutningen i matchkläderna.

Chattgruppen för föräldrar gick varm igår men vi sa ja.

2 gillningar

Lite mer stil kunde ju önskas. :wink::joy:

1 gillning

Ja grattis Göteborg då! Som @Zop skulle säga, det är inte bara regndroppar som faller över Göteborg.

4 gillningar

Den sista riktiga Volvo-modellen. :star_struck:
Sen blev det en massa framhjulsdrivet krafs. (Säger jag som kör S60)

1 gillning

Ja, den där rackaren kan man nästan stå i motorrummet på när man ska skruva :slight_smile: , eller vad säger du @RolexJocke

1 gillning

Riktiga livsnjutare!

1 gillning

Fredag!

5 gillningar

Pallen till höger lockar ju mer! :beer:

2 gillningar

10 luftrenare gäller, en i varje hörn!

Hjälper inte så mycket om de inte står efter vägen till blodgivarstället.
Får attacknysningar av pollen och det är inte så populärt i dessa tider.

1 gillning

hehe, blodgivarstället har väl filter på sin aircondition-anläggning. Bilen har hepafilter även den och hemmet ansvarar du för :slight_smile:

Måste ta mig från hemmet till bilen och från bilen till blodgivningen.