Vad gör ni just nu? (2019–2021)

Skulle precis skriva de :joy::wink:

1 gillning

Lärjeån är fantastiskt. Nästan lite exotiskt. :+1:t3:

1 gillning

Yes, gillar att skogen är helt orörd. Gick på den branta södra sidan ikväll vid vattenfallet.

1 gillning

Inte varit där. Måste dit!

2 gillningar

Då får du inte missa det buddistiska templet som ligger i anslutning till Lärjeån.

2 gillningar

10 posts were split to a new topic: Microsoft Teams

Vad jobbar du med?

Fint! Ser ut som en utmärkt löpstig!

Rimligt …
Ska dom göra så varje gång man inte e hemma eller ? Blir ett jävla åkande fram o tillbaka för d paketet

Redo för morgonens teamsmöte!

3 gillningar

Man ser det från ån. Om man kommer nerströmsifrån så kommer man till en välvd bro några hundra meter efter vattenfallet. Templet ligger till höger om vägen som går upp mot Hjällbo från bron.
Lätt att missa det om man inte vet om det.

Du kan ta dig dit med kollekivtrafiken om du inte vill gå tillbaka och hämta bilen. Åk buss till Burmabacken så kommer du till starten och sedan ska du kunna gå ända upp till Angered C. Om du inte vill gå så långt kan du gå upp till Vårfrugatan eller Aprilgatan och ta spårvagnen därifrån.

1 gillning

Jag har en lite läskig historia från slutet av Lärjeån vid fördämmningen där det även finns en laxtrappa.
Skulle gå upp där och under spårvagnbron.
Då kommer två poliser fram och säger till mig att gå därifrån.
En timme senare får jag en nyhetsflash att dom hittat en död kropp där. :scream:

Jobbar med bilar. Denna kyltekninker utbildning är helt sanslös, nästintill omöjlig att klara för en normalbegåvad kille utan studieskulder. :joy::joy::joy: Har haft den i 5 år så nu var det “bara” förnyelse av certifikatet som går ut efter 5 år.

2 gillningar

Sitter och D-vitamintankar samt väntar på hustrun.
bild

7 gillningar

Fredagsmyser. bild

3 gillningar

väntar på att klockan ska bli klar :heart_eyes:

bild

5 gillningar

bild

2 gillningar

Robot tvätt? :rofl::rofl::rofl:

Hahahaha Ajjemen! Köpte en sån anläggning… likabra gå all in