Vad gör ni just nu? (2019–2021)

Morgonpromenad med Nelson. bild

1 gillning

Planerar kvällens middag samtidigt som ZZ-top pumpas ut ur högtalarna. Ingen klassiskt svensk taco ikväll inte!

3 gillningar

Harmonin med en kokbok och en kopp kaffe byttes snabbt ut då dottern skriker:

-Pappa det sprutar vatten ur badrumsskåpet. Ett av rören som hade kloggat igen och släppt. Fick montera ned hela skiten, rengöra och montera ihop. Fyfan va grisigt det var i rören :nauseated_face:

5 gillningar

Slipar teakbord
bild

2 gillningar

ibland undrar jag vad tjejer gör i handfatet… När alla 3 döttrarna bodde hemma gjorde jag fasiken inget annat än rensa avlopp.

3 gillningar

Haha ja majoriteten var ju långa slemmiga hårstrån och en hårnål hittade jag också :man_shrugging:

1 gillning

Sonos högtalarn?.. kan inte låta speciellt bra.

Alltid lika kul och alla är lika frågande varje gång man försöker förklara vikten av att spola ordentligt efter sig när man använt vasken.

*högtalarna! Låter magiskt!

topps topps topps topps… med hår å grönt gegga.
några bommuls bollar också…

Du är färgad

*solbränd!

Man får ju ofta till svar, det är ju inte jag som är skäggig. :rofl::rofl: Nej och det är fan inte mina fjun i avloppet. :rofl::rofl:

1 gillning

Hahahaha!

  • BUT DADDY!!!.. WE NEED TO SAVE WATER. WHY DON’T YOU CARE ABOUT THE ENVIRONMENT!!!

Som posttraumatisk syndrom hör man det i huvudet.

1 gillning

Jo man vet ju svaret innan det kommer. Eftersom vi köper så mycket kolsyrat vatten måste vi ju använda det i kranen till något. :rofl::rofl:

1 gillning

ja alltså när alla 3 tjejerna bodde hemma och de hade sina killar hemma… MY FUCKING GOD vad läsk det gick…
Tur man har bra lön…

3 gillningar

Då är det läge att köpa aktier hos Apotekarens. :rofl:

Nybehandlat. Nu ska det torka i 12h
bild

10 gillningar

Lider med dig, fick göra detsamma för en månad sedan :neutral_face: