Fick en sexa av denna dryck, i slakteriet, efter mitt skytte i dag. Riktigt god. Får köpa mig en flarra.
Ser fint ut, men troligen sista utesittningen.
Nej då, finns inget som hindrar det när som.
Jävlar i min låda vilket ös det är där!
Båda, du ska inte dricka på tom mage!
Exakt! Flytande är bäst
Från och med nu ska jag inte göra något alls resten av dagen. Städat garaget och halva tomten. Kört två vändor till återvinningen och sedan hämtat sonen längst ut på Lidingö samt passerat ICA på väg hem. Då får man ta en öl.
Jag dricker RB någon gång ibland, men bara den sockerfria varianten. NOCCO däremot konsumerar jag några stycken i veckan. Drar gärna en sådan innan gymmet. Intalar mig själv att det är nyttigt med BCAA, men mest för att det är rejält med koffein så man blir pigg.
9 av 10 fredagar blir den en Red Bull och Vodka. Möjligen någon citronig Nocco istället för Red Bullen. Sedan blir det kanske 1 eller max 2 Red Bull eller Nocco i veckan. Särskilt när jag kommer ghee efter jobbet och är rejält trötter.
RB vodka är sådär, tycker RB Jäger är en mycket trevlig drink dock. NOCCO är guld, dock har jag aldrig provat den i kombination med alkohol.
Det finns en Nocco som heter typ San Citro som är riktigt bra med Vodka. På vardagar är den god med is.
Idag köpte jag mig en halvpanna rödtjut, tror aldrig jag har gjort det förut, men vill bara ha ett glas till kvällens wienerschnitzel, sen får det bli öl.
Halvflaskor är kungligt. Jag köper ofta det. Blir ett litet glas till hustrun och två stora eller tre små till mig. Perfekt.
Jag har aldrig smakat på en Red Bull, om jag förstått det hela rätt har jag inte gått miste om något.