Vad dricker ni just nu?

Red bull är gott, men då och då. Bara den sockerfria varianten, fast det kan väl inte du stava till ens? :sweat_smile:

Allt som heter Zero/sockerfritt går bort i min värld.

1 gillning

Bee’s knees :slight_smile:

1 gillning

Angel Face

2 gillningar

Man tänker sig att ett Bee's knees måsta vara väldigt liten..:sweat_smile: Men den verkar väldigt god, jag har aldrig provat den.

Riktigt fin faktiskt!

Nu blir det flytande äppelpaj :heart_eyes:

6 gillningar

Ska bara ha en liten öl till, 66cl kändes lagom :joy:

3 gillningar

Ett glas rött.

3 gillningar

Tänker direkt på denna:

1 gillning

Hade inte 16PRO MAX en bättre kamera i ljussvaga miljöer?

2 gillningar

Han var ju en legend även för oss som inte dricker så mycket vin. RIP Bengt.

Efter jag och polaren var på ett klock arrangemang i London för några år sedan så serverades det bara vin. Polaren dricker inte vin, inte ens när inget annat finns. Jag drog i mig lite skapligt även om jag inte gillar det så mycket.

Det slutade med att han kallade mig Lill Fritte ett par år efter detta. :joy::joy:

1 gillning

Avslutar veckan med film och en kall.

3 gillningar

En lunchdrink :sunglasses::sunny:

10 gillningar

Husets :blush:

8 gillningar

Efter en jävlig vecka sitter det finfint med en kall.

8 gillningar

Jobbigt med jobbiga veckor. Jobbet? Själv förutom jobbet så har barnen tillsammans haft prov varje dag denna veckan. Jobb på dagen och läxförhör på kvällen :blush:

1 gillning

Inte alls avundsjuk :blush:
Tur man skall till solen om några veckor

1 gillning

Japp, sjukt mycket jobb, produktionsuppdateringar som gått åt helvete, så det har blivit kvällsjobb med rollbacks, jobbiga möten med diverse personal etc. Mycket stress rent allmänt denna vecka. Ska ha konferens med firman nästa helg, så mycket som behöver preppas inför det och annat.

1 gillning

Jobbigt, Då får du ta en till efter denna :blush:

1 gillning