Vad dricker ni just nu?

3 gillningar

God morgon..:grin:

2 gillningar

Ah. Det där var i går vid 23 snåret. Inte nu på morgonen. Jag gör aldrig inlägg från mobilen i realtid, utan när jag sitter vid datorn vid tillfälle. Den mixen hade en förvånansvärd bra smak! Jag dricker alkohol rätt sällan, men jag hade lite bourbon till en äggtoddy och såg flaskan med Trocamust och tänkte - Varför inte!

Hur som en bra start på den här tråden :smile:

Jag trodde att du var tidigt på't eller avslutade firandet sent..:joy:

Jag hann inte med i förra årets tråd men det blev kalifornisk skumpa till tolvslaget. Ett vinhus som jag druckit en del annat gått från. Den var helt ok.

3 gillningar

Rött från Provence, Bandol. Sjukt bra. Det är min sista lediga dag så då fick det bli ett vin som jag visste är lite över de riktigt bra. Ska man prata om prisvärda viner i 200 kr-klassen är det här suveränt.

3 gillningar

Klämdag i morgon så vi är lediga på jobbet så nu tar vi helg! Firade först med en pinne och en öl.

Och därefter blev det att hamna i zenmode med ett glas rött.

3 gillningar

En Rioja som hade mer svartpeppar än vanilj i sig.

1 gillning

Pinne!?! Sedan nær fan blev cannabis lagligt i Sverige? :sweat_smile:

Haha pinne har ju funnits som uttryck för en whiskey lika länge som det har kallats brunsprit!

1 gillning

Jag vet. Skojar bara. Lika många som kallar sin joint pinne. hehe :wink:

Haha humor på internet är svårt ibland! Men nu fick du mig att skratta iaf!

Hærligt! Jag vet! Dærfør jag ær snabb som fan med att skriva att jag skæmtar. :stuck_out_tongue:

4 gillningar

Håller du på att bli sjuk? Underberg dricks ju uteslutande i förebyggande syfte!

Pinne! :smiley:

En Underbergegår under kategorin hvergang...:sweat_smile:

Det är en riktig pinne..:joy:

Trodde först det var en smällare från forna 90-talet :joy:

Här skämtas inget om cannabis! :sunglasses:

Såg denna idag: