Vad dricker ni just nu?

en kopp kaffe startar dagen

2 gillningar

Har inte druckit denna sen jag var i London för några år sen, hittade den på tillfälliga sortimentet på bolaget. God och enkel :blush:

5 gillningar

Dags att ladda för utgång.
Testade något nytt som heter 1910.

3 gillningar

Jag och min fru laddade ned Systembolaget appen och gjorde smaktest med förfining. Överst på min lista blev ett 50kr vin :blush:. Min fru har betydligt dyrare smak. Var ju tvungen att prova båda. Först ut mitt 50kr vin. Min fru spotta ut det :blush:
Jag tycker det är drickbart varjefall

5 gillningar

Negroni Bianco

5 gillningar

Har funderat ett tag på om alkoholfria viner skulle kunna vara något. Baserade mitt antagande på anekdotisk bevisning i form av att alkoholfritt öl numera är väldigt bra och att det för egen del helt ersatt typ folköl och ”varannan vatten”.

Sagt och gjort - igår korkade vi glatt upp en flarra 0%:are men det var bland det VÄRSTA jag druckit. Smaken eller snarare avsaknaden av smak var obehaglig och fascinerande på samma gång. Som ett vin som hade dött och dess ande flugit vidare…

Hade kanske för höga förväntningar men den här produktkategorin får vara kvar i utvecklingsstadiet några år till innan jag testar igen :sweat_smile:

1 gillning

En Hazy.

8 gillningar

Fick bli en Negroni på Bruk.

2 gillningar

Kul middag med kollegor drar vidare till bra pub.

4 gillningar

Irish Coffee efter maten. :+1:t3:


10 gillningar

Hittade ett par rejäla långhylsor på bolaget idag och inte nog med att dom är stora , dom är starka också :grin::beers:

3 gillningar

Håll dig nu på rätt sida av bardisken..:sweat_smile:

Samt tittar på The Gentleman som var bättre än vad jag först trodde

4 gillningar

Avslutar med en cocktail på Drinks20.

4 gillningar

Rusty Volvo

3 gillningar

Glykol och spolarvätska? @RolexJocke är på väg hörde jag..:sweat_smile:

1 gillning

7 gillningar

Gott att Polstjärnan lämnades hemma. :joy:

1 gillning


Kyrö Wood Smoke

3 gillningar

En sådan mage skulle man ha..:sunglasses::sweat_smile:

1 gillning