Jag har inte hittat någon Innis som jag gillar och då gillar jag ju vanilj.
Nescafe Dolce Gusto
Americano
i dag tog kaffet slut gott kaffe
Satan vad god den där såg ut ![]()
Vem skulle vilja gå när man bjuds på sådant där? ![]()
1 gillning
Var har du köpt pipettflaskorna?
2 gillningar
Jag brukar gilla alla konstiga versioner av Nocco, men denna var hemsk. Smakade som en blaskigare variant på gammal hederlig Jolt cola ![]()
1 gillning
Hur är den jämfört med vanliga Falcon?
Mer humlig, tänk dig lite mer IPA aktig.
1 gillning
Är den bra? Varit nära att testa ![]()












