Vad dricker ni just nu? (2025)

Jag har inte hittat någon Innis som jag gillar och då gillar jag ju vanilj.

Liten lördagspåse så man kan fylla i de sista raderna på EKG-mätningen :joy:

5 gillningar

Nescafe Dolce Gusto

Americano

i dag tog kaffet slut gott kaffe

Tar mig ett stycke veteöl :ok_hand:

6 gillningar

4 gillningar

Fredag och cocktails på schemat helt plötsligt.:sunglasses:


100 Year Old Cigar

Painkiller

7 gillningar

Gästerna ville inte gå så blev några till…:sweat_smile:


Artichoke Hold

Bakewell Tart Sour

6 gillningar

Satan vad god den där såg ut :heart_eyes:

Vem skulle vilja gå när man bjuds på sådant där? :smiley:

1 gillning

Var har du köpt pipettflaskorna?

En sista kaffedrink så man somnar gott.


Triple & Coffee

3 gillningar

https://amzn.eu/d/7i7UiZd

https://amzn.eu/d/23zBj6i

2 gillningar

4 gillningar

Jag brukar gilla alla konstiga versioner av Nocco, men denna var hemsk. Smakade som en blaskigare variant på gammal hederlig Jolt cola :nauseated_face:

1 gillning

Årets första GT :blush:
Skål

7 gillningar

Rötjut till lasagne.

8 gillningar

5 gillningar

Hur är den jämfört med vanliga Falcon?

Mer humlig, tänk dig lite mer IPA aktig.

1 gillning

Är den bra? Varit nära att testa :blush: