@xms64 och @MrMustang nör dom går ut tillsammans!
Inte blir det Brewdog framöver i alla fall.
Fy f_n. Inte en droppe. Det här att de superrika nu kommer ut som värsta högerextremisterna är ett problem i sig.
Alltid härligt med en påse fint kaffe. Berätta gärnaom du är nöjd sedan. Jag tror aldrig jag testat det där.
Vafan jag glömde köpa RB
har bara nocco hemma, men det är för gymmet. Älskar Redbull Jäger.
Rebull o Jäger är fint, men jag har nästan aldrig Jäger hemma så..![]()
Nocco är det dryck för män? ![]()
![]()
Säger gubben som har mjölk o sked i kaffet ![]()
Nåt för @Hakan_Ander
De har aldrig marknadsfört Red Bull som en otursdryck.
Men det ger vingar. Det kan @xms67 behöva ![]()
Så om @xms67 köpt en Mustang hade den hetat Pegasus? ![]()
![]()
I julas hittade jag en gammal finöl med utgångsdatum aug -23. Nåja, den smakar helt okej. Men den är lite grumlig och det simmar runt något som ser ut som små klumpar av jäst. Men vi kör..![]()
![]()
Innis är en av ganska få öl som jag absolut inte klarar av. De har någon konstig vaniljton som jag inte tål.
Låter som något jag kan gilla faktiskt.
Köp dig en vanlig innis på bolaget o testa. Kan ju vara värt att vaska en tjuga om man vill testa.
Helt enig. Även denna har en sötma som slår igenom på fel sätt.




