Vad dricker ni just nu? (2025)

@xms64 och @MrMustang nör dom går ut tillsammans!

3 gillningar

Inte blir det Brewdog framöver i alla fall.

1 gillning

Fy f_n. Inte en droppe. Det här att de superrika nu kommer ut som värsta högerextremisterna är ett problem i sig.

3 gillningar


Kanske inte just nu men frukostkaffet på lördag ska smaka räv.

2 gillningar

Alltid härligt med en påse fint kaffe. Berätta gärnaom du är nöjd sedan. Jag tror aldrig jag testat det där.

Då var det fredag på riktigt.

4 gillningar

Vafan jag glömde köpa RB :face_with_symbols_over_mouth: har bara nocco hemma, men det är för gymmet. Älskar Redbull Jäger.

Rebull o Jäger är fint, men jag har nästan aldrig Jäger hemma så..:man_shrugging:

Nocco är det dryck för män? :joy::joy:

En Montebello Zenga Gold Edition. En Rhum Agricole på 60% lagrad på fat från Rye whiskey.

2 gillningar

Säger gubben som har mjölk o sked i kaffet :rofl:

Nåt för @Hakan_Ander

De har aldrig marknadsfört Red Bull som en otursdryck.

1 gillning

Men det ger vingar. Det kan @xms67 behöva :ok_hand:

1 gillning

Så om @xms67 köpt en Mustang hade den hetat Pegasus? :joy::joy:

1 gillning

I julas hittade jag en gammal finöl med utgångsdatum aug -23. Nåja, den smakar helt okej. Men den är lite grumlig och det simmar runt något som ser ut som små klumpar av jäst. Men vi kör..:face_with_peeking_eye::sweat_smile:

Innis är en av ganska få öl som jag absolut inte klarar av. De har någon konstig vaniljton som jag inte tål.

1 gillning

Låter som något jag kan gilla faktiskt.

Köp dig en vanlig innis på bolaget o testa. Kan ju vara värt att vaska en tjuga om man vill testa.

1 gillning

Helt enig. Även denna har en sötma som slår igenom på fel sätt.