Kungligt många BW’s för dig på sistone. Du har inte köpt dem på B&W hoppas jag ![]()
Hehe, inga från vara sig B&W eller bakluckan på en bil..
. Jag får ofta ett ryck för BW och Stout/Porter över jul, tycker de är otroligt fina och tänker varje år att det här kan man ju göra hela året. Men det blir sällan så nu för tiden. Men nästa år så...
Blev ett folieryck idag på Rhum Bologne Le Distillat som jag köpte på semestern.
En Rhum Agricole gjord på svart sockerrör och ABV på 70,2%. Sedan lagrad 18 månader i ståltank. Inte så imponerad av att dricka rent.
Dels lite för hög ABV och kort eftersmak.
Men gjorde sen en Ti-Punch på den med egen gjord syrup. Och det blev magiskt gott.
Det är ju i en Ti-Punch en sådan här rom gör sig bäst.
kanske har missat de , men fick ”du” med dig mycket sprit hem då
Jag fick med mig 10 flaskor. Det är ju vikten som sätter begränsningen. ![]()
jo så e de ju , hoppas du fick med dig några som inte finnes här hemma
Av det jag köpte finns inget att köpa i Sverige.
9 inlägg delades upp till ett nytt ämne: Vad dricker ni just nu?












