USA-valet 2020

Och valdeltagandet var 110 procent.

2 gillningar


Apropå NK :wink:

3 gillningar

Den stora frågan är väl om man hinner räkna klart rösterna innan valet 2024?

1 gillning

4 gillningar

Verkar inte vara fejk. :joy:
bild

5 gillningar

hahaha fy fan va bra

De kanske inte är exakt lika, men det är ju j*vligt jämnt i alla fall! :joy:

ga

1 gillning

Haha ja helt sjukt.

1 gillning

Maine är den andra delstaten.

:facepunch:t3:

3 gillningar

bild

4 gillningar

8 gillningar

5 gillningar

2 gillningar
3 gillningar

Kul för Bidén och bra för världen. I alla fall bättre än McDonald Trams.

2 gillningar

Fantastiskt! Nu ska detta klara sig igenom odemokraten(här kan man vara rolig och säga att en demokrat är republikan, men det menar jag inte såklart) Trumps attacker via domstolar. På ett sätt hoppas jag att han går bananas och använder den galne Rudy Giuliani till förnedringens kant. Men för USAs bästa hoppas jag Trump håller sig på mattan och att Biden är snäll mot Trump. Det är i segern man ser om segraren är stor eller liten. Jag skulle nog vara mikroskopisk…:sweat_smile:

@anon67423984

Hur bra för USA och världen det blir vet vi inte än. Jag tror nog att Biden är långt mycket sämre för USA och världen än vad han av många målas upp att vara.

Personligen tycker jag det ska bli intressant att se hur han hanterar allt pack som våldför sig på städer i demokratins namn, som har direkt annekterat områden i vissa städer.

Galne? På vilket sätt är han galen? Tycker snarare han är en hjälte.

Postade FOR BIDEN bilden på ett US forum och fick först till svar: Too soon man.

Jag svarade: Better than too late. :joy::joy:

Och fick detta. :joy::joy:

“Too soon” is an american saying that usually follows a joke about a tragic or upsetting event. It is basically short for “Too soon to joke about this”. I don’t think it is too soon to call the election though.

3 gillningar