Tycke och smak

Motbevisad? Det finns inget att motbevisa.

Du klarar inte av att personer tycker olika, det har du många gånger visat.

Du får ignorera precis vad du vill, det bestämmer du själv vet du :slight_smile: Sedan vet jag inte vad du menar att det skulle finnas för orsak till det när det gäller mina åsikter kring just Symfonisk. Kan det vara för att det finns risk för att de diffar mot dina? :slight_smile:

Är du så slö att du fortfarande inte har fattat att det skiljer beroende på vad det är för produkt? :slight_smile: Läs första inlägget igen :slight_smile:

Och jag har sagt flera gånger nu att du får tycka precis vad du vill, bara för att jag ifrågasätter din åsikt betyder inte att du får ha den.

Personangrepp? Så beroende på produkt så kan man ge råd. Inte en högtalare men en tv? Är det skillnad på syn och hörsel?
Gud vad du krumbuktar dig för att rättfärdiga dina tramsiga påståenden. Kul men tramsigt :joy:

Det är ju du som säger att vi ska ignorera din åsikt angående Symfonisk.

HAHAHAHAHAHAHAHAHA !

Det går inte att ha en dialog med dig, att jag inte lär mig, hahahaha :smiley:

Du svamlar, vrider på saker och läser inlägg likt fan läser bibeln. Framför allt accepterar du aldrig att personer tycker olika. Det gör jag, stor skillnad mellan dig och mig :slight_smile:

Dito

Om ni spelar in en podd tillsammans så skulle jag till och med kunna tänka mig att betala för att lyssna.

2 gillningar

Jasså gör du? Direkt när någon säger att dom tycker Symfonisk låter bra är du där och kommenterar att det gör den inte alls. Men nu vi vet vi ju att din åsikt är bara att ignorera eftersom man inte kan ge råd angående ljud och estetik.

Skulle jag lätt göra. Bara någon fixar fram utrustningen :grin:

Du är inte riktigt vaken nu :slight_smile: Att jag tycker annorlunda jämfört med någon annan innebär inte att jag inte accepterar någon annans åsikt. Man får lov att tycka olika, det är tillåtet :slight_smile:

Jag tycker den låter dåligt, andra kan tycka den låter bra. Vilket också var en del av poängen i det jag skrev i mitt första inlägg i den tidigare tråden, du vet det inlägget du aldrig läste? :slight_smile:
Hade du däremot läst det, och förstått det där stod, så hade du förhoppningsvis insett att poängen var att man bör lyssna och se, det går inte att helt avgöra baserat på andras åsikter.

Kan du nu sluta böla så fort någon tycker annorlunda från vad du gör?

Du kan ignorera hur mycket du vill, det är upp till dig :slight_smile:

Så med andra ord när du säger att Symfonisk, annan högtalare eller en tv är bra eller är dålig är det bara att ignorera. Bra då vet vi :+1:
Ska bara kontakta några hifi recensenter och säga att dom är arbetslösa för Zinned har sagt att det dom gör är onödigt :joy:

Det är du som säger att vi ska göra det.

Det är INGEN som sagt att man ska enbart basera på andras åsikter. Du drar den slutsatsen.

Hur låter symfonisk? :joy::joy:

1 gillning

🪵🔥

1 gillning

:popcorn:

2 gillningar

Hur de låter har jag ingen aning om men ett jävla oväsen blev det om dem iaf :rofl:

1 gillning

Om vi skall recensera @zinned s och @anon29666066 s relation. Vad skulle tycker ni den får för poäng på en fem-gradig skala??

3 gillningar

Gammalt gift par (5 av 5).

5 gillningar