Tvetydlig effekt av bakispillret Myrkl

Från sajten:


Myrkl är en tablett som ska lindra baksmällan dagen efter då den ska kunna bryta ned upp till 70 procent av alkoholen efter bara 60 minuter. Frågan är om det fungerar eller inte och självklart så var vi ju tvungna att köpa hem en karta och testa.

Formulan AB001 har ett uppdrag och det är att bryta ned upp till 70% av alkoholen i kroppen innan den når levern. Två kapslar ska tas samma dag som man ska konsumera alkohol och som senast två timmar innan man knäcker sin första öl. Därefter bör vi vakna upp relativt pigga och glada dagen efter då levern har fått lite avlastning tack vare Myrkl. Eftersom Myrkl inte är ett godkänt läkemedel utan klassas som kosttillskott så får de inte på sin hemsida skriva ut några detaljer eller berätta hur effektivt det faktiskt är. Pillret såldes till en början i England och har nu kommit till Sverige och i videon ovan kan ni följa delar av vår kväll och sedan kanske det viktigaste – morgondagen.

Vill ni läsa mer om Myrkl eller beställa tabletterna och prova själv så går det att göra på deras hemsida.

9 gillningar

Skaplig test panel: Den ena biter inga piller på och på den andra biter inga bakfyllor. :joy::joy:

5 gillningar

Dricka chips och fyllenudlar? :smile:
Klockrent!

1 gillning

Jag minns att jag i början av 90-talet köpte hem tabletter från USA som skulle lindra baksmällan. De var mintgröna och skulle intas efter att du slutat kröka vilket ställde en del krav på minnet. Huruvida de fungerade vet jag egentligen inte men jag vill tro att de gjorde det... på den tiden var man lite tåligare när det gällde alkoholen :slight_smile:

Klart inte @Sevis inte blir bakis när han inte dricker alkohol :slight_smile:

5 gillningar

Gäller ju att tänka till :rofl:

I förrgår och igår hörde jag en röst som upprepade "jag ska aldrig dricka igen".

Gick sådär.

6 gillningar

Du har ju piller så det är väl lugnt. :joy::joy:

Minnet är bra men kort som man brukar säga. :smile:

Jävla tur det :joy:

1 gillning

Coolt att ni testade vår produkt. Den finns även i "Sverige" nu. Med det så menar jag att vi har en .SE webbsida också.

Hörde att ni inte tog 12 timmar innan och enligt vår rekommendation och med tanke på den mängd som det såg ut som ni drack så hade det kunna hjälpt er bägge. :slight_smile:

Tack för en härlig sida.

@Marcus_Attefors, @Sevis, gör om, gör rätt. :wink:

2 gillningar

Ska man ta dom 12 timmar innan får man ju ställa klockan och ta dom mitt i natten om man vill börja dricka relativ timma.
Eller hur länge håller effekten?
Känns lite konstigt att behöva ta tabletten klockan 3 om man vill börja dricka klockan 15 exempelvis haha.

2 gillningar

Hej Myrkl!

Vi följde anvisningarna på hemsidan där ni skriver mellan 2-12 timmar innan :sweat_smile:

4 gillningar

Så pillret är inte för spontansuparna utan mera för de som planerar sina intag?

3 gillningar

Jag har använt Myrkl sedan i somras och testat mig fram. Och för mig funkar det sjukt bra att ta två kapslar när jag börjar dricka. Men det kräver ju att man HAR två kapslar när man börjar dricka! :slight_smile:

Testat det med och tycker mig ha märkt effekt då jämfört med hur bakis jag blir i vanliga fall.

De ska inte användas som stolpiller. :joy::joy::joy:

Du har helt rätt. Vet inte 100% om ni delade upp dem och tog en 12 timmar innan och en 2 timmar innan. Det skulle kunna hjälpa även bättre. Notera att instruktion säger endast en dos / per dag.

Vi har många vänner och bekanta som berättat att användning nr 2 och 3 har varit effektivare då de tagit Myrkl flera dagar på rad. Denna information är ingen information om ökad dosering, utan följ officiellt rekommenderad dos per dag.

Vi har ett gäng test doser som vi gärna vill skicka ut för ytterligare bedömning.
Är @RolexJocke och övriga i denna tråd intresserade så skickar vi gärna prover till er. Vi önskar bara att ni skriver vad ni upplever. Vi på Myrkl kommer inte påverka att ni skriver något specifikt för att få detta prov, utan bara hur ni upplever myrkl.

@Marcus_Attefors . Skulle ni vilja testa igen så uppskattas det och vi kan skicka er ett par doser så ni får prova lite mer. Med förbehåll att vi på Myrkl INTE kommer påverka vad ni ska skriva. :slight_smile: