Tvetydlig effekt av bakispillret Myrkl

Hej igen!

Jag har faktiskt ett gäng kvar så för min del är det bra men kul om lite forummedlemmar kan få testa på och säga vad de tycker. @xms67 eller @Hakan_Ander kanske är sugna på att testa?

Gällande effekten så har jag helt klart märkt skillnad (har testat Myrkl sex gånger nu) och förutom första gången så har det helt klart gjort mig piggare och mindre bakfull (vissa av gångerna vaknade jag upp helt pigg som om jag inte ens hade druckit) så är övertygad om att Myrkl hjälper till för att göra dagen efter lite enklare.

Tack men nej tack. Blir sällan bakis och när jag blir det finns det en orsak.:grimacing::joy:
Så jag står över.

1 gillning

Ingen användning för dessa, dricker med måtta och aldrig bakis.

Men tack ändå.

Tack för svar Marcus, det uppskattas med mer information. :slight_smile:

Ha en bra dag.

//Myrkl Sverige

Jag och sambon kan gärna testa och (försöka) utvärdera :raising_hand_man:
Kan bli spännande att testa när vi kör ett Köpenhamn-utskjut, balkongfest eller bara ett klassiskt utskjut :partying_face: Lovar såklart att återkomma med en utvärdering.

Utskjut? Vad menas med det. Verkar finnas klassiskt och annat?:thinking::joy:

Detta är exakt min erfarenhet också! Det var bra redan första gången. Men 2-3 gången vaknade jag och fick fundera om jag druckit dagen innan - för det kändes inte så. Antar att funkar bättre och bättre med tiden eftersom det är en ProBiotika. - Därför är mitt tips till förstagångsanvändaren; kasta i Er nån kapsel nån dag innan och sen en dos(två kapslar) när Ni dricker - så blir Er första erfarenhet mkt bättre!

Hehe… tänkte du på vilka som kan vara i behov av dem..?:sweat_smile:. Tack för erbjudandet, men hoppar över. Inte riktigt min grej. :smiley:

Ett utskjut är en form av fylla. Tänk fyllebelöning efter en period av hårt eller väldigt gynnsamt arbete.
Vanligt utskjut är inte alls lika spritstinnt som ett danskt utskjut :point_up:t2: Vanligt utskjut brukar börja som en vinlunch en lördag kl 13 på lillatorg, eller kl 16-17 en fredag. Beroende på säsong handlar detta mycket om att hitta solläge. Det ger en mer rundare fylla. Danskt Utskjut är mer varierat i form av olika sorters dryck intas och tenderar att pågå till morgonkvisten. DU börjar med ett par för-öl på Oscars kl 11.00, sen smörrebröd kl 12.30 på Kronborg, med mer öl och minst 2 förnuftiga. 5-kamp på Tivoli eller sladdar man in på gråbrødretorv för drinkar. efter fri lek på Studiestrave aka böggatan på the living Room, Kiss kiss och Masken för 10 små sura och mer drinkar :man_shrugging:

4 gillningar