Tråden om AirPods Max

De är som gjorda för dig!

1 gillning

Jag vet… :heart_eyes: Enda negativa(jag tror strulet med Zoom och Teams var i datorn) är att jag tycker huvudet får ett väldigt äggliknade utseende… :sweat_smile:- De gör att huvudet ser ut att smalna kraftigt upp mott toppen så att säga… :egg: :innocent: :rofl:

Den enda som tänker på det är du för man sitter mest och tittar på hur man själv ser ut under videosamtal.

1 gillning

Ett tips! Om du inte uppskattar hur du ser ut är det bara att göra en si så där 500 YouTube-filmer så kommer du till slut bara ge upp och vara ganska nöjd :wink:

1 gillning

Schnygg-Esse ju!

Det är mitt öde… För din egen del tänkte du direkt när du såg dig, vilken stilig kille där på filmen… :smiley:

@Zop Du har ju såklart rätt. Men man vill ju hellre se ut som en @Stefan_Sandstrom som rattar något högteknologiskt… :sunglasses: Att se ut som ett ägg är ju inte riktigt samma wow-faktor… :blush: :sweat_smile:

3 gillningar

Det kan du väl inte skylla hörlurarna för. :joy::joy::joy::joy:

1 gillning

Då var mina AirPods Max helt tomma. Detta efter att ha laddats i fodralet, tog ur sladden i går em och lurarna låg kvar i fodralet fram till nu på morgonen. Då var de helt tomma. :rage:

Planerar en video som heter “Allt som är dåligt med AirPods Max” kanske klar redan i helgen.

Låter som det blir en kort video…:sweat_smile:. Ps. Ta med lightning.

1 gillning

Har redan identifierat 4 saker!

1 gillning
  • Vikt (kan vara ett problem i vissa sammanhang)
  • Fodral (det medföljande är ett skämt)
  • Laddning (problemen ovan, lightning)
  • Inget ”passive mode” om man lyssnar via kabel (de måste fortfarande ha batteri)

Trots bristerna så älskar jag AirPods Max.

2 gillningar

Jag älskar dem också.

Min video tar mer upp lite mer djupgående strukturella problem (förutom lightningkontakten då som är med)

Är du här och smyger?

Trodde inte att någon skulle känna igen mig med nyklippt hår och AirPods Max på huvudet. :wink:

2 gillningar

Say what! Har du blivit med Max?

Annars får man väl inte skriva i den här tråden? :wink:

3 gillningar

Tips till er med 3D skrivare och airpods max:

1 gillning

Nu blev man sugen på både airpods max och en 3d-skrivare. :grin:
Ett par magnet i stället så går de ner low Power mode också :slightly_smiling_face:

1 gillning

Nån som har provat dom samtidigt med glasögon?