Du såg väl bara din egna reflektion i tv'n? Därav mästerverk?
Touché!
Den där typen av perspektiv är ju mycket intressantare än faktisk kvalitet etc.
Kan tipsa om podcasten Films to be buried with med Brett Goldstein (Roy Kent från Ted Lasso) där han pratar film med mer eller mindre kända personer och just de perspektiven.
Strålande tips.
Tack
Få är det väl som inte sett David Finchers Se7en. Nästan helt perfekt i sitt utförande och som har åldrats oerhört väl och som känns som att den hade kunnat vara inspelad igår.
”What’s in the box?!”
Otrolig film!
När vi snackar Seven klass får vi ju inte glömma.
Även den mästerlig!
Den är bra, inget snack om saken. Men jag föredrar nog Tv-serien med Mads.
Såg just sista delen av LOL på Prime och det var nog den sjukaste delen i denna säsong.
SvT (Seriemördaren i Wales) , rekommenderas
Typiskt brittisk kvalitet
Hannibal på Skyshovtime:
Uppföljare blir sällan lika bra som den första filmen. Men den här håller hög klass.
Inte direkt den intelligentaste humorn på slutet men lika roligt för det. Hade lite glömt bort Per Fritzell men hans framträdanden var ju otroliga
Hittade en kult rulle hos Viasat, var bara tvungen att se om den.
Klassiker.
Idag har säsong 4 av True Detective premiär.
Denna gången med Jodie Foster i huvudrollen.
Verkar lovande.
Får se om man håller med Kjell Häglund som sågade och gav den 2 av 5 under rubriken: Nya »True Detective«-säsongen skimrar … tyvärr mest av exotiserande löje
Jag och Kjell har ofta ganska skilda åsikter om många serier så jag har hopp om att den är okej.
Jag tycker också att det ser lovande ut. Det intressanta är ju att HBO droppat Nic Pizzolatto som skrivit alla de tidigare säsongerna så man kan ju fundera om det fortfarande är True Detective...