Tips på filmer och serier

Men det var ganska snyggt gjort med dokumentär blandat med filmatiseringen :blush:

1 gillning

Denna serie är ju något utöver det vanliga. Hon blåser folk i alla grupperingar. Helt sjukt att få en sådan inblick i vad som händer med kriminella och deras affärer. Kommer nog vara en och annan som stryker med efter denna publicerats. Ska se sista delen nu.

2 gillningar

Mads Brügge är i farten igen. Han har ju gjort många vågade dokumentärer. Har inte hunnit kolla ännu men den står på listan.

Jävlar vilken dokumentär! Inne på tredje avsnittet nu och är hooooooked.

1 gillning

Japp, helt stört.

Finns det någon bättre film att se idag? Skulle inte tro det. Finns på Viaplay och Amazon Prime.

Inte sett faktiskt. Men idag blir det inget TV tittande utan blir att fira med familj och vänner.:partying_face:

Den är lite som en bisarr feberdröm. Kan vara intressant att titta på imorgon när man är lite sliten.

1 gillning

Midnattssol bra deckare som gick för några år sedan. Finns nu på SVT Play:

Gillade den! Sett alla avsnitt.

Tillägg: trodde serien var slut.. men kommer ju snart avsnitt 9 :exploding_head:

1 gillning

Dök upp ett tips på sociala medier :blush:

Såg klart alla fem avsnitt nu, helt sjukt.

1 gillning

The Bear season 3, står det i min kalender idag! (hoppas det stämmer)

1 gillning

Vilken ruggig besvikelse sista avsnittet var, serien var ju jättebra fram till dess. Hon hade ju blåst hela produktionen och ingen åkte dit för någonting. Väldigt antiklimax. Man hade ju önskat en förklaring till varför ingen av dessa människor åker dit för något trots vad jag kan se solklara bevis. Hon finns ju även på LinkedIn och verkar fortsätta driva advokatverksamhet.

1 gillning

Håller med. Sista avsnittets försök till att chockera lyfte aldrig och kändes enbart forcerat. Fram tills dess var den mycket bra!

2 gillningar

Ja man hade ju förväntat sig ett knippe gripanden och sen att hon gick upp i rök. Men hon fick hybris istället.

Det var ju rätt komiskt i eftertexterna att Faser hade gått ur bandidos, numer en Prospect i HA istället. Vilket uppbyte ändå :joy:

Han var väl aldrig medlem i Bandidos om jag fattade det hela rätt.

Såg första avsnittet av säsong 3 igår kväll. Trodde det skulle rivstarta, men det var ganska långsamt och suggestivt. Riktigt bra som vanligt dock och ska försöka suga på karamellen och inte binga för snabbt.

Såg Gran Turismo igår.

Förstår inte hur den fått över 7 på IMDB. Men se värd.

Lite för mycket se när Jann tänker ”nu tänker jag köra om” och så gör Jann det. Blir för förutsägbart.

Hade missat att Nissan haft GT Academy med gamers som tävlat om plats IRL racing. Kul!