Tips på filmer och serier (2022)

Hon var super!

1 gillning

Så här långt fantastisk. Aldrig sett en så attraktiv kvinna på film som inte ler på så lång tid.

Jag håller med

På fredag så blir det att kolla in denna. Gary Oldman är sällan fel

Edit: kommer på Apple TV+

Var kan man se den?

Apple TV ser jag nu.

Sett alla episoder som finns ute nu. Älskar tiden och miljöerna. Känns som en Bond från 60-talet, fast med bättre skådespelare. Synd att de fuskat med Chriscraften i episod 3.

1 gillning

8 inlägg har sammanfogats med ett befintligt ämne: Vi som vårdar språket

Håller med utifrån vad jag sett, men tror inte jag skulle sett det där med båten. För det är en båt va? :sweat_smile:

Ja det är en båt. Fick en känsla av att den inte var riktigt tidstypisk, vilket nog stämmer :sweat_smile:

1 gillning

Reagerade på den med. Såg alldeles för ny ut

Fastnade direkt för denna. Bryter fjärde väggen hela tiden, kornigt foto, jobbiga typer men så annorlunda mot The Last Dance.

Alltså, fotot! Jag älskar den där fejkade kornigheten!

Som misstänkt. Fångar mig direkt.

Apple TV+

2 gillningar

Recensionerna indikerar också att det är en toppenserie. Måste se klart Palmer först bara.

Vi i villa (Discovery+)

Premiär på torsdag.

Första avsnittet fångade mig direkt… Jobbigt värre…

(Tror inte att den går på någon svensk streamingtjänst)

1 gillning

Sett dom två första avsnitten nu och det skall mycket till för att jag skall kolla klart denna serie. Ger det ett till så får vi se. Inget som direkt fick mig att bli intresserad. Blev mycket tittande på mobilen vilket är ett tecken.:grimacing::joy:
Och svårast hade jag för Gary Oldmans karaktär.:man_shrugging:

Skämt åsido, jag kan förstå det. Det är ingen serie som jag skulle ens överväga att rekommendera för min fru.

Det är nog en ”hata eller älska” serie.

1 gillning

Både sambon och jag gillade första avsnittet så lovande serie. :slight_smile:

Vi i villa (Discovery+)

Har även premiär på Kanal 5 i kväll.

1 gillning

Haha, @xms67 måste se denna.

1 gillning

Sett båda avsnitten? Började precis med första. :slight_smile: