Tips på filmer och serier (2022)

Min smärtgräns har passerats för länge sen.

Smärtgränsen höjs i takt med streamingtjänsterna. Jag tror de flesta bara rycker på axlarna och slantar upp.

3 gillningar

300 i månaden är nog gränsen. Med tanke på hur mycket vi kikar på Netflix här hemma (speciellt barnen) så får vi verkligen valuta för pengarna.

1 gillning

Tycker att vanlig HD fortfarande är prisvärt, har dock förståelse för att många köper stora paketet pga 2 samtida inloggningar inte räcker.

De som jag tror kan bli den stora förloraren nu är nog Discovery+ som höjer rejält nästa månad.

Har sett hela Colony och tyckte den bitvis var lysande. Synd att den inte fick fortsätta.

En jag tyckte var spännande var War of the Worlds på Disney Plus. Den tyckte jag höll hela vägen. Kommer ny säsong 2022

1 gillning

Snart för min del. Vi tittar mycket lite på Netflix men Drive to Survive är värt mycket :slightly_smiling_face:

Person of Interest är en av mina favoriter. Förstår inte varför säsong 4 och 5 inte finns tillgängliga på HBO Max?

Börjar på säsong 3 nu av Undercover.

jag hade inte ens koll på att säsong 1-4 fanns på HBO Max. Det var en av mina absoluta favoriter när den gick

Min med, nog dax att se om den kanske

Höjde de inte alldeles nyligen?

Vad höjer de till?

Det var den här också. Dock färdigsedd och slut sedan väldigt länge.

Jag betalar 79:- i månaden och de vill höja till 179:- i månaden som då inkluderar sportkanaler som inte intresserar mig. Vill jag ha samma utbud som tidigare vill de ha 149:- i månaden.

Yes. Det var bara några månader sedan dom höjde.

Netflix. Har definitivt sina ögonblick… nu på avsnitt 5

Jag började på den men gav upp efter 2 avsnitt.

Kul, jag tycker också den håller bra. Har inte kommit så långt dock.

1 gillning

Helgen räddad, säsong 4 kommer på fredag.

3 gillningar

Kommer inte ens ihåg hur säsong 3 slutade. :thinking: