Nackdelen med Norwegian är att cashbacken bara är för köp upp till 100 000kr per kalenderår, alltså 8333kr per månad.
Alltid är det något, aldrig får man vara riktigt glad
Men det missade jag, däremot så känns sparkontot rätt bra för den där bufferten.
Jag har inte hittat nått bättre kort än Coop Mastercard om man vill samla poäng till lite av varje. Man behöver inte handla nått på Coop.
Vill man ha cashback eller endast resepoämg finns det bättre alternativ.
Då var det roliga slut. Refunder sänker Cashback och ändrar om, tråkigt men har ju funderat hur de kunde ge tillbaka så mycket
Hoppade på Stawberry, ska räcka med ett köp per månad för att få två hotell nätter. Låter lite för bra för att vara sant… ska ge de en chans iallefall.
Strawberry är gamla Nordin Choice hotell.
Tack, skall kolla
Begränsat med tillgängliga frinätter som måste bokas 15 veckor innan?
Och frinätterna är endast på torsdag ojämna veckor när det är fullmåne och minusgrader ute
Kvalificerade nätter är inte gratisrum utan nivå i deras lojalitetsprogram. Har precis läst igenom det finstilta. Endast uttag av bonuspoäng ger gratisnätter. Dock får du ju poäng vid start just nu.
Då blir det mer logiskt
Det mesta som är gratis är inte gratis, slutar oftast med att man får uppgradera till lite bättre till en billig peng. Vi går på det varje gång.
There is nothing like a free lunch
Förresten någon som vet hur mycket Norwegian cashpoints är värda när man växlar in dem?
1 cashpoint = 1 norsk krona. Så ~1 svensk krona, beroende på växlingskurs.
Ja det är intjänade ja men kan ju inte vara uttag
Har jag 500 cashpoints och köper en flygresa för 2500 så kan jag använda dessa 500 cashpoints och priset på biljetten blir ~2000.
Och samma där, en cashback = ~1kr.