Thailandsbubblan

@Anders_H @katho Ni är väl med också? Känns som jag missat någon… Vem är det mer som har fru eller hus i Thailand? :kissing_heart:

1 gillning

Det vet du. :slight_smile:

1 gillning

Vill ni se på shitshow deluxe så är “Svenskar i Thailand” och “Thailand och paradisets baksida” bra ställen att kolla, Facebook grupper. Stenbordskrigare och kukmätartävling om vem som vet bäst. Helt sinnesjukt. :nauseated_face:

Haha, det har jag missat, var ser man dessa? Grupper på FB? :rofl:

1 gillning

Aldrig varit i Thailand så med detta är man väl snart unik.

Japp FB grupper. Svenskar i Thailand är väl ok, men så fort någon skriver någonting olämpligt så blir det popcorn i kommentarsfältet. Thailand och paradisets baksida gruppen är ännu värre. Där är det stenbordskrigare och bittra folk i Sverige som har åtsikter om politik både i Sverige och Thailand utan att ens ha koll på läget. Är lite underhållande att läsa ibland, men man tröttnar rätt fort!

1 gillning

Kom hit nu Jocke! Jag har bra Rolex klockar åt dig till farang price! :kissing_heart: :joy:

2 gillningar

Kom ner till Dubai först… sedan kan du åka till bangkok å bedömma vilken stad du gillar mest.

2 gillningar

Fan jag kanske blir berest på kuppen. :joy::joy:

Måste bara ett par vändor till Schweiz först.

1 gillning

Jag lyssnade på en podd härom dagen där dom med bestämdhet korade Schweiz till Europas tråkigaste land. :man_shrugging:

3 gillningar

ööhh… De har inte varit i Luxemburg

1 gillning

Det beror nog på vad man gör där, så länge det finns schnitzlar och klockor kommer jag alltid ha roligt där. :joy::joy::joy:

Jag lyssnade på @Zop angående Gbg…never mind. :joy::joy::joy:

1 gillning

Göteborg är en fantastisk stad men eftersom den här tråden handlar om Thailand säger jag inte mer (och tänker att @bjorsi inte ser min kommentar).

1 gillning

Vi får väl se. Ska dit om en vecka :smiley:

:grinning: Såna där typer blir man knäpp på, men kan vara kul som tidsfördriv.

1 gillning

Thailand? Jag åker dit på måndag.

Haha nä jag svarade @Zop som pratade om Göteborg. Thailand blir inte förrän nästa år.

Välkommen! Vart ska du? :slight_smile:

Det blir Phuket i två veckor.

Härligt! Hoppas allting fungerar bra med Sandbox programmet! Har det varit struligt att boka allting eller har det flytit på?