Thailandsbubblan

Måste fråga men du är väl inte medlem på Maipenrai?

Nope. :smiley:

Kunde slå vad om det. Du har samma bitska tangentbords svada som vissa medlemmar där :wink:

Nej, det gänget av inbördes beundran är jag inget stort fan av.
Men tack för komplimangen. :wink:

Aha så du känner till forumet alla fall? :slight_smile:
Varit medlem där i många år men inte varit inloggad på 2-3år

Ja det känner jag väl till, var med redan på TT-tiden men har inte varit inloggad/aktiv på säkert 5 år sen efter det blev MPR. :slight_smile:

1 gillning

Thaitjejer på MSN-groups…det var tider det. Inte så skitnödigt och mycket bättre stämning. Vet inte om jag borde berätta det men det var där jag träffade men fru 2007. Hennes syster hade lagt in en annons som jag svarade på. :smiley:

2 gillningar

Ja det var tider, senast jag gjorde inlägg på MPR tror jag var kring tsunamin då jag var där 3 dagar efter det skedde och postade massa bilder från den tiden från Khao Lak. Nu är det ett värdelöst forum för inbördes beundran av ett fåtal personer.

Grattis till dig och din fru att ni träffade varandra. :slight_smile:

2 gillningar

Håller med dig till 100% om bedömningen på forumet :+1:

Fast några av personerna har jag träffat IRL som är väldigt trevliga. Vi hade t.o.m en liten mini MPR-träffa i Falun. :smiley:

1 gillning

Jo, jag vet. Samma här, har träffat några IRL och som jag är god vän med idag. Men forumet är katastrof, med allmänt dålig stämning pga katastrofala val från ägarna kring mods osv, tur att TV finns… :slight_smile:

TS är ett rätt ok forum.

Alltså nu blir jag ju riktigt nyfiken vem du är :thinking: :rofl:
Vem jag är på MPR är nog faktiskt inte så svårt att lista ut.
Nu ska vi inte göra detta till en chatt tråd men det var kul :+1:

1 gillning

Hehe, vad jag minns blev jag permanent avstängd då jag käftade emot Trump och SD-anhängarna (Banarne och vad personerna kallade sig för), mer behövdes tydligen inte. :smiley:

Du får kolla avstängningsloggarna om dessa fortfarande finns kvar.

Oj men då måste du ha varit väldigt giftig i argumentationerna om du blev avstängd för det. Ja den jävla idioten. Han har förstört mycket på det forumet :rage: Tror faktiskt att han har övergett forumet nu. Var tvungen att kika in,men utan att logga in, för jag hörde att två medlemmar som jag kände IRL hade visst gått bort. Herr Chang och Sam Sip Sam. Den sistnämnde var väl inte så smidig på forumet men jävligt kul att svinga en bägare med :smiley:

1 gillning

Nä, jag var mest bara ärlig. :slight_smile:
SSS gick bort för nåt år sen, HC visste jag inte om, men han har inte sett pigg ut senaste 10 åren.

Alltså en anti-SD:are som blir avstängd från MPR måste ju jag komma ihåg :thinking: :smiley:

1 gillning

Ïnte så svårt på det forumet. :laughing:

Jag var “tvungen” att logga in och posta i tråden för HC och hedra hans minne.

1 gillning

Det var fint gjort av dig, men med tanke på nivån där så vettetusan.

1 gillning

Eftersom jag träffat honom IRL här i Falun och festat med honom så tyckte jag det var lämpligt.

1 gillning

En Teknikveckan miniträff :smiley: :+1:

2 gillningar