Teknikveckan tar över 99.se

Jo, jag vet. Men då måste man ju markera. :grinning:
Det är enklare att att bara trycka "reply" och få ett citat automagiskt.

1 gillning

Absolut, så fort jag själv har en topic jag vill diskutera här eller någon annan har en topic som är aktuell.

2 gillningar

Men citera flera, hur gör man?

Tänkt lite så här, det här forumet är helt nytt som en liten bebis. Vi är ca 450 medlemmar just nu och det växer hela tiden så ni underbara människor som nu är med från start har världens chans att forma forumet med oss precis som ni vill ha det.

Så börja skriva om saker som intresserar er, skapa en stor samlingstråd etc så kommer likasinnade med samma intressen snabbt börja skriva där med =)

2 gillningar

99mac (om jag får lov att använda det gamla namnet :older_man:) körde SweClockers egen-utvecklade forum efter att de köpte sajten (och vi körde vBulletin innan dess), så jag antar att det är en hel del jobb om man skulle försöka migrera allting till Discourse. Men jag tror definitivt att Discourse är framtiden för forum, utan tvekan, litar på Jeff :slight_smile:

4 gillningar

En kategori för musik bör finnas tycker ja. Många med mig gillar ju musik. Ett måste!

1 gillning

It’s done!

2 gillningar

Så döper du den bara till “Musik”…

1 gillning

Jag kommer inte in på den när jag klickar. Har dock inget på mitt hjärta just nu om musik! Lär komma dock :wink: Kanske inte går att klicka som jag gör innan det blir inlägg där?

Testa nu!

Muaikbubblan it is!

yeah-thats-right-5b2580

Taggade dig i en inlägg i musikbubblan nu!

Jaaa !

Tjohej!

Hur går det med flytten av 99? :slightly_smiling_face:

Det går framåt! Är lite kvar att göra men har gått bra än så länge!

Härligt att höra!!!

1 gillning

Den som vill höra lite mer om hur 99mac hamnade här kan lyssna på veckans Björeman // Melin där vår vän @Esse är gäst. Avsnitt 169: Björeman // Melin // Esse

5 gillningar

Lyssnade på den innan. Den med Ida. Ska lyssna på denna också. Brukade lyssna på 99s podd innan. När man laddar ned avsnittet så lägger den dock inte till .mp3 så Windows vet inte vad det är för filtyp. Lätt fixat dock!

1 gillning