Teknikveckan tar över 99.se

Skumt. Laddade ner den med Windows 10 (1903) och Chrome och det fungerade utmärkt. Vad kör du för browser?

Firefox. Blir såhär:

Den första filen la jag till .mp3 på då blir den rätt.

Med Edge blir det en mp3-fil med namnet BM-169.mp3

Förstår inte riktigt detta med flytten…Vad kommer det innebära? kommer navigerings-gränssnitt flyttas också?

Vad jag fattar ska dom upp med 99mac.se igen. Ett forum för er som kör Apple! Lite som det var från början. Antar att det kommer se lite annorlunda ut dock då 99 körde på något eget. Jag kan dock ha fel!

More to come =)

Men som Peter redan har sagt i podden ovan så kommer vi gå tillbaka till 99mac och fokus kommer att vara på Apple.

Just nu flyttar vi databasen dvs hela sidan till våra servrar och sen är det lite pill med att få allt att flyta. Men 99 kommer se mer eller mindre likadan ut som tidigare med forum och hela baletten.

8 gillningar

Tack för svaret. :slightly_smiling_face: Då kommer medlemmarna automatiskt med antar jag? dom griniga mobbarna med :smirk:

1 gillning

Mig slipper du dock :wink: Jag har lämnat Apple för några år sedan och kommer inte gå tillbaka tyvärr. Inte om dom inte fixar sin datorbit i alla fall.

Förstår inte vad du menar med “kommer inte tillbaka tyvärr” eftersom den inte finns nu längre och att det flyttas till teknikveckan som du har blivit medlem. Ja har inget emot dig. Vi hade väl en rolig skrivstund du och jag den natten som moderatorn var bortrest. :wink: Kommer faktiskt inte ihåg vad det handlade om… blev lite burdus med innis och du räddade situationen. Hoppas Keptang kommer tillbaka som moderator.

Det jag menar är att jag inte kommer gå tillbaka till Appleprylar. Runt 10 år fick räcka för mig. Då har jag haft alla minis, 2 st MBPs ett par ATV, MBA och router m.m. från dom. När det kommer till 99mac.se har jag inget där och göra längre då det blir Apple!

Lyssnade nu på morgon. Ett fantastiskt poddavsnitt med tillbakablickar och “behind the scenes”. Sådana här avsnitt är ju roligare att lyssna på än om någon nyhet i teknikvärlden. :+1:t3:

2 gillningar

It takes two to tango :wink:

1 gillning

Nu har vi kommit så långt att sajten är uppe igen på hemlig adress. Det som vi nu jobbar med är de sista detaljerna innan vi kan börja fylla på med innehåll och lansera. Men kanske det viktigaste, exakt vilken färgton vi skall ha :wink:

4 gillningar

Har du hittat till https://www.spreaker.com/user/iamesse/146-daerfoer-kommer-det-inte-naagon-iwat_2 ? :slight_smile:

1 gillning

Jag har lyssnat på alla avsnitt Macradion, Teknikveckan. Här missas inget. :wink: Men glömmer ju lätt så det får bli en lyssning igen. Och Gabriel är ju också med. :heart_eyes:

Gabriel :heart:

Macradion ligger fortfarande kvar i Overcast.

Förresten så har ikonen för att lägga till bild försvunnit när jag skriver ett inlägg?

Ligger nere till höger. Blev också lite förbryllad :smiley:

bild

1 gillning

Tack!

1 gillning