Tino är ett riktigt prakt arsel som kör med härskarteknik.
-
Ett sådant där svar från Tino överraskar mig. Tänker han inte tanken att det kan sitta en otroligt välutbildad eller väldigt erfaren person på andra sidan? Tänker han inte ens den tanken en mikrosekund? Då är man antagligen helt korkad eller så full av sig själv att man ser varje invändning som en personlig förolämpning. Mycket illa. Och avslöjande.
-
Det finns otroligt få spår av någon Swiggs Malmevik på nätet. Men en forskare med namnet inom rätt område går att nosa fram. Alltså skulle jag själv fortfarande vilja kolla att personen har den bakgrund som påstås innan jag helt fäller dom.
Tino kan formulera sig hur han vill utan att hans sinnessvaga följare höjer på ögonbrynen. Spelar ingen roll att hans repliker inte bygger på fakta utan floskler tappar han inga följare
Var kommer bilden ifrån?
Varför är hennes bakgrund relevant?
Hon har uppenbart inte hållit på med nationalekonomi.
Har du för övrigt något konkret att komma med?
Att kalla folk praktarsle och sinnessvaga är inte så kreativt…
Internet
Högst relevant
Har du?
Det är inte hans härskarteknik heller.
Något mer du ville?
Jaha, du var ett troll.
Då förstår jag bättre!
Nej, jag håller helt och hållet med om Tino.
Skall man lyssna på högerspöken så är det ju bara Henrik Jönsson som ännu inte gått ner i fällan med att bli raljant mot alla sina meningsmotståndare. Antar att Jönsson har högre intellektuellt kapital helt enkelt. En man av integritet och kloka ord, även om jag sällan håller med honom 
Lite som SDs klavertramp, järnrör, sexuella trakasserier mm. SD ökar ändå. Dock samma folk som följer Tino
Även jag reagerade på korrelationen Tino hänvisade till. Är ingen matematiker men har läst kurser i matematisk statistik och mitt exjobb baserade sig på regressionsanalys.
Hittade denna bild som visar korrelation, plottat. Tinos 0,38 är väldigt nära 0,4 så vi är snälla och avrundar uppåt åt honom.
Henrik är ju dock en Youtuber som behöver följare för att opinionsbilda.
Tino behöver inte jaga likes för att överleva och är förmodligen trött på vänstermänniskor som går på person istället för sak.
Det är väldigt få, eller ens någon, som har lyckats motbevisa honom
Han har och blir överbevisad gång på gång men sinnessvaga individer inser inte det.
Tino är den som kastar första stenen hela tiden - han tillhör den skaran personer som gärna vill kunna kasta skit på andra men klarar överhuvudtaget inte att bli motsagd sjålvt. Precis som Hanif och gänget. Man är hundra gånger värre än de “vänsterfolk” man anklagar.
Tino lyckas inte bevisa något från första början och därmed utgår frågan om motbevisning.
Länk?
Va?
Han kommenterar i princip enbart andras inlägg i debatten.
Hanif är opinionsbildare. Stor skillnad.
Vilket gäng har han?
För övrigt skulle jag säga att båda sidorna är lika goda kålsupare. Man behöver vara bra vänster för att inte se det.
Kan du länka till det ? Jag är mycket nyfiken.
Upplever Tino exakt så. Tål ingen kritik alls. Hanif tycker jag det är lite annorlunda med. En mycket begåvad person med en genomtänkt strategi. Han slår hårt och lågt, men börjar inte gråta och tycka synd om sig själv när han får mothugg.
Se mitt inlägg ovan om korrelation…
För balansens skull är här Tinos inlägg om det hela, Redirecting...
Aktivaste tråden på hela forumet förutom “Vad gör ni just nu?” och “Vad köpte ni senast?”, finns lite att jobba på. 
Jag är inte så förtjust att diskutera politik så roligare att diskutera vad man nyss köpt :).
Konsumtion