Stora polemiktråden (2019–2020)

Jag vet inte om du skrev till mig eller någon annan men Fria Tider är inte där jag brukar läsa.

Du äger inte flickorna så ser finns inget “vårt” i det. Du är en klysjcha utan dess like!

Min fd fru är född utomlands. Är vår dotter en del av dina flickor..?

1 gillning

Håll dina påhopp för dig själv. Jag vet inte ens vad Fria tider är för någonting. Att du vet vad det är ingår i din “Skvallerbytteverksamhet” Så fort du blir påhoppad med sanningar om dina påhopp hit och dit föreslår du avstängningar. För du om någon har inte gjort någonting annat än sprida osämja med olika påhopp. Påhejade av Admin. Jag ser att det är några ynkryggar som letar efter blockeringsrutor så dom slipper mina sanningar så dom kan ägna sig åt sitt eget dravel. Om jag inte gillar andras dravel då går jag vidare till andra trådar. Ett bevis på att ni gillar intriger som inte hör hemma i forumtrådar.

Läs tidningarna som vi andra så lär du också se vilka som rånar, eldar, våldtar och mördar. Det finns en del bevis på att det är nysvenskar när man ser domarna i tidningarna där det står att dom utvisas ur landet efter avtjänade straff, men Löfven har uppmanat tidningarna att inte nämna sådant så vi livegna förtryckta svenska aboriginer inte skall se vem som gör vad. Har du inte sett det heller. Stackars dig, men sprida falska glädjebesked det kan du. Det har aldrig hänt att svenskar rånar svenska försvarslösa åldringar. Bara i din inskränkta fantasivärld som Löfven hjälpt dig med.

Haha, om du kallar mig för Sosse kallar jag dig för Nazist :wink: .
Vi tycker verkligen olika, har du någon kontakt med någon med utländsk bakgrund? (förutom busschauffören eller byns pizzabagare då)

1 gillning

Men var inte tidningarna precis köpta och rapporterade inte sådant? :slight_smile:

2 gillningar

Den enda som håller på med påhopp är du. Jag förutspår utgången men jag föreslår den inte. Du följer tidigare händelseförlopp där du kommer med påhopp och tom förolämpar moderaterna följt av avstängning

Vänd på din dubbelmoral i stället. Bara för att din fru är är född i utlandet så är alltså sanningarna om att det bara är nysvenskar som rånar bara lögner. Fråga polisen dom vet och tidningarna också.
Jag lämnar diskussionen innan den spårar ur totalt. Att det fanns så många av Löfven hjärntvättade inskränkta sossar det trodde jag aldrig. Hjälp så sjukt. Att sossarna blev dom stora förlorarna i EU valet det har ni väl inte heller hört talas om. Nu får ni leva i era förljugna dalt och sossevärd.

Jasså du säger det. Socialdemokraterna sjönk 0.8%

Du måste vara 14 år med dina fruktansvärt udda inställningar. Jag har arbetat i 20 år i utlandet så jag vet det mesta om olika rasismer dom tar med sig in i landet.

Nils, du skall inte prata om ålder, du är fruktansvärt imbecill.

1 gillning

Dom? De med utländsk bakgrund? Skulle det rättfärdiga din rasism?
Du måste vara senildement med din fruktansvärt udda inställning, eller är du bara korkad och hatisk?

– I våra studier ser vi att det inte är rimligt att flyktingströmningen skulle svara för en stor andel av utvecklingen. Det finns exempelvis inget samband mellan kommuner som tagit emot flyktingar och en ökning i anmälda eller rapporterade sexualbrott, säger Stina Holmberg.

– I våra studier ser vi att det inte är rimligt att flyktingströmningen skulle svara för en stor andel av utvecklingen. Det finns exempelvis inget samband mellan kommuner som tagit emot flyktingar och en ökning i anmälda eller rapporterade sexualbrott, säger Stina Holmberg.

Men vänta nu, jag har inte sagt eller skrivit något om det du säger.

Dock väntar jag på ditt svar på min fråga.

Här är en video till alla er män här i gruppen som lider under allt förtryck.

2 gillningar

Jag tror inte det är en bot, men något har gått otroligt fel…

2 gillningar

Går det få ett seriöst svar på en seriös fråga?

Så hur förklarar du detta lilla Nisse?

2 gillningar