Stora Corona-tråden (2022)

Svärfar 85 boendes i Stockholm med hemtjänst fick sin första för 2 veckor sedan. Mina föräldrar, bor själva ej hemtjänst, i samma ålder skall få sin första om knappt 2 veckor(Kalmar)

Blir sill, nubbe och spruta på dukningen :rofl::partying_face:

1 gillning

Jag och min sambo ska dom börja vaccinera från nästa vecka och framåt. Har inte fått en exakt tid än. Jag har dialys och är diabetiker så är med i fas 2.

10 gillningar

Härligt att höra! :heart:

1 gillning

Idiotin:

En flock stollar. :frowning:

1 gillning

Något av det bästa som skrivits om det senaste året:

4 gillningar

Riktigt bra text.

1 gillning

Lika sorglig som bra. Minns att jag läste honom en hel del på den tiden han skrev om musik. Jobbigt att bli gammal😔

1 gillning

Heja Finland!

3 gillningar

Morsans första dos bokad :white_check_mark:

7 gillningar

Min granne som är 95 år gammal och klarar sig utan hemtjänst har inte blivit bokad än…Så korkade parametrar…

Farsans och morsans båda doser bokade. :tada:

2 gillningar

Nu pausas Astras vaccin även här.

1 gillning

Man får ju verkligen hoppas att dessa nya biverkningar som man hänvisar till snabbt kan avskrivas.

1 gillning

Jag har inte hunnit lyssna/läsa på om detta men hur går det med de som i närtid ska få sin andra dos?

Min fru (som alltid har rätt).
sa bara: 15 döda av 17miljoner vacinerade… Fler dör av recept fria smärtstillande.
säkerligen har även 1-5st av de dött i bilolycka senaste 2 veckorna också.

EDIT: De har en patient på deras sjukhus som dog av propp…han fick vaccinet för 2 veckor sedan.
MEN han var också multi sjuk…men han kommer troligen titta på om det finns koppling till AstraZenecas

10 gillningar

@Esse är du ute och demonstrerar mot Corona i Malmö?

1 gillning

Haha är det igång nu? Vill så gärna se när polisen driver undan dem!