Svärfar 85 boendes i Stockholm med hemtjänst fick sin första för 2 veckor sedan. Mina föräldrar, bor själva ej hemtjänst, i samma ålder skall få sin första om knappt 2 veckor(Kalmar)
Blir sill, nubbe och spruta på dukningen 

Jag och min sambo ska dom börja vaccinera från nästa vecka och framåt. Har inte fått en exakt tid än. Jag har dialys och är diabetiker så är med i fas 2.
Härligt att höra! 
Idiotin:
En flock stollar. 
Något av det bästa som skrivits om det senaste året:
Riktigt bra text.
Lika sorglig som bra. Minns att jag läste honom en hel del på den tiden han skrev om musik. Jobbigt att bli gammal😔
Heja Finland!
Morsans första dos bokad 
Min granne som är 95 år gammal och klarar sig utan hemtjänst har inte blivit bokad än…Så korkade parametrar…
Farsans och morsans båda doser bokade. 
Nu pausas Astras vaccin även här.
Man får ju verkligen hoppas att dessa nya biverkningar som man hänvisar till snabbt kan avskrivas.
Jag har inte hunnit lyssna/läsa på om detta men hur går det med de som i närtid ska få sin andra dos?
Min fru (som alltid har rätt).
sa bara: 15 döda av 17miljoner vacinerade… Fler dör av recept fria smärtstillande.
säkerligen har även 1-5st av de dött i bilolycka senaste 2 veckorna också.
EDIT: De har en patient på deras sjukhus som dog av propp…han fick vaccinet för 2 veckor sedan.
MEN han var också multi sjuk…men han kommer troligen titta på om det finns koppling till AstraZenecas
@Esse är du ute och demonstrerar mot Corona i Malmö?
Haha är det igång nu? Vill så gärna se när polisen driver undan dem!