DEt var en riktigt gnällig GW i den intervjun. Ingen verkshöjd på de tankarna.
Jag är mest trött på att kvällstidningarna fortfarande låter GW få uttala sig i alla frågor.
Är inte hans “charm” han hade i början borta för längesen. 
Det är han och Göran Greider. 
Hehe har inte läst intervjun, tyckte bara att det var lustigt med efterföljande rubriker 
Åkte ju dit på detta tyvärr,
Kan meddela att ett av symptomen jag fått är som ett pirr i kroppen. Ungefär som när man slutar snusa eller röka för att likna det vid något. Något av det märkligaste jag känt. Någon mer som haft detta?
Nej, fick bara kraftig magkatarr. Blev även sämre efter en vecka innan jag blev bättre. Ta hand om dig och krya på dig
Tack!
Det har jag dock klarat mig undan. Insjuknade i söndags. Hade feber i knappt tre dagar med högst temp första dagen på 38,9. Sen fick jag en jävla värk i hela kroppen för att det sen skulle sätta sig i ryggen. Igår kväll funderade jag på om jag skulle börja jobba igen men inväntade provsvaret som kom imorse. ( testade mig i måndags ) Sen dess har jag varit feberfri med lite huvudvärk och ett märkligt pirr i kroppen bara.
Jag fick 39 grader feber från helvetet i helgen och värk i kroppen. Har sovit mig igenom dagarna pga fruktansvärt trött. Ingen hosta eller andningsproblem, inget illamående.
Enligt lämnat test så har jag ingen Covid, men det är omöjligt, alla andra influensor är utrotade säger dom. Har verkligen sett till att hålla distans och inte flänga omkring bland folk.
Okej, helt olika förlopp. Jag var sjuk i ca 10 dagar. Första veckan svag feber, sedan magkatarr och högre feber innan feberfri. Sedan stentrött i en vecka. Därefter återställd
Har heller inga luftrörssymptom eller hosta.
Hur står sig Danmark som stängt ned så kraftigt mot Sverige i totala antalet avlidna 2020. Sverige har ju överdödlighet men räknar man in populationen så är det något högre än 2018 influensa året. Danmark har inte släppt totala antalet avlidna för 2020 (någon kanske kan hitta det) utan har ett rullande medelvärde för antalet avlidna per dag. Detta är 165 just nu. Det ger ca 60 000 avlidna på ett år. 2019 var det ca 54 000 totalt. Intressant tycker jag
Jämföra länder i antal dödsfall är rätt meningslöst.
Men här har du info och läget i Danmark.
Varför är det meningslöst att jämföra land 1 mellan år 2019 och 2020. Sedan jämföra land 2 mellan samma år. Därefter få fram en procentsats att jämföra?
Du får gärna utveckla?
Ointressant artikel för mig då det enda rätta är i mina ögon att räkna det totala antalet avlidna per år. Tex i Sverige avled 50 personer under 50 år i Covid 2020. 99 st i trafiken och 360 st begick självmord. Man räknar ju att i utvecklingsländer kommer fler att dö i sviterna av Covid nedstängning pga svält är i själva sjukdomen
Nej, utvecklar det inte, har diskuterats till leda i denna tråd. Går en långpromenad istället i det vackra vintervädret. 
Det gjorde du i och för sig rätt i 
Du kan se här bl a https://www.euromomo.eu/graphs-and-maps/ samt här (svt)
Sverige och Danmark ligger då i samma färgskala om man följer länken. Men det jag antar (och vill hitta data för) är att om man ser till totala antalet avlidna så ligger det på ca 10 procent högre både för Sverige och Danmark om man jämför mellan 2019 och 2020. Något lägre jämfört med 2018