Ont i halsen hade inte jag. Det verkar vara olika symptom så det är ju svårt att säga vad det är.
Rekommendera är ändå frivilligt.
Testa dig bums 
Bums är svårt men nu har jag beställt ett test.
Nu har Taxi Stockholm levererat ett test och hämtat det igen. Inväntar provsvar.
Kostar det någonting att få en hemtest via taxikörning?
Nej, hemtester är gratis.
“Gratis”

Är det dödsdag eller rapporteringsdag?
Intressant
Var står det att du är frisk? 

De kunde väl i alla fall bemöda sig med att beklaga att du har en mancold
Det spelar väl igen roll. Det är fakta.
Det spelar stor roll om man som du fokuserar på ojämnheten mellan dagarna. Om det är rapporteringsdag säger det inget om ojämnhet i dödsfall mellan dagar men är det dödsdag är det verkligen ojämnt.
Om alla sjukhus lämnar in förra veckans dödstal på måndagen, så kommer alla siffror över döda hamna på måndagar om man tittar på registeringsdag.
Om man då tycker att det är ju konstigt att alla dör på måndagar, och sen när någon frågar om siffrorna är registreringsdag eller dödsdag, kan man då svara att fakta är fakta och det spelar ingen roll?
Har ingen aning vilka dgr som rapporteras från resp. Tydligt att det är noll på helgerna så antar jag att listan visar rapporteringsdag? Då är rubriken felaktig i och med att det framgår att ingen dör på helgerna. Det är ändå ojämnt mellan dom dgr som det är mest rapportering. Det borde egentligen redovisas veckovis.
En del verkar späda ut sin desinfektionsmedel. Undrar om huruvida det har samma effekt eller inte?
Det känns inte som en smart idé.
Det ska ju vara en viss styrka för att ha effekt.
…